Bossinkje Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Die 2de link doet het niet bij mij...Volgens mij was de 2de van toen Tommy helemaal wit was nadat je had gekeken bij Skins in VC... Ja..Ik dacht': 'Lijkt me wel leuk om ff te posten ' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2008 Haha, deze screen vond ik ergens op internet, dus niet zelf gemaakt: Het is ook niet meet de Print-screen knop gemaakt als ik het zo zie, gewoon een mobieltje ofzo voor de PC gehouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) moet je mijn onwijs mooie witte voodoo zien ik maak er nog eentje met rims als wieltjes door te editen met de careditor: Bewerkt: 25 april 2008 door claud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2008 Aaaahh..Daar gaat mijn auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2008 8 Op een rij! Het nieuwste spel! Koop het nu! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Joepie! De eerste Politieauto op de maan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 ha,en dan zegt men dat vrachtwagens sloom zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) ik stunte even met een busje,en ineens gebeurt er dit. toen schoot ik erop en. PS:ik speel altijd als Lance. EDIT:oh sorry dubbel post. Bewerkt: 3 mei 2008 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Mmm..Welke zou ik meenemen..?? Ps: Nadat ik de foto heb gemaakt,heb ik de rechter politiewagen maar meegenomen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Mmm..Welke zou ik meenemen..?? Ps: Nadat ik de foto heb gemaakt,heb ik de rechter politiewagen maar meegenomen.. Ik hou niet van moderne wagens maar die groene ziet er inderdaad beter uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Mmm..Welke zou ik meenemen..?? Ps: Nadat ik de foto heb gemaakt,heb ik de rechter politiewagen maar meegenomen.. Ik hou niet van moderne wagens maar die groene ziet er inderdaad beter uit. Dat vind ik dus ook..Die witte is zo saai Bewerkt: 15 mei 2008 door Bossinkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik heb nog een geinige tip voor mensen.Als je op een packer staat loop dan een achteruit zoadt je op de motorkap belandt,ga nu zo staan dat de je de weg achter de packer ziet,als er een auto/vrachtwagen aan komt schiet met de sniper op die auto/vrachtwagen,die auto zal nu zo snel gaan dat ie op de packer afkomt en er zo over heen raast.Vergeet niet te bukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Lekker winkelen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) even wind door het haar... brand is geblust! Bewerkt: 23 mei 2008 door gta fan1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) even wind door het haar... brand is geblust! Die onderste is LOL LOL LOL LOL :D :D .Welke is de mooiste RANCHER (ik neem toch de FBI) Bewerkt: 1 juni 2008 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.