vice Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Ik ben niet zeker of dit een Easter egg is of gewoon een vet screentje. Maar ik was daarnet op mijn eigen server wat aan het testen en ontdekte plots een roestig wrak in het water: Via de radar zie je misschien een beetje waar het wrak zich bevind, was dit trouwens al bekend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Ik ben niet zeker of dit een Easter egg is of gewoon een vet screentje.Maar ik was daarnet op mijn eigen server wat aan het testen en ontdekte plots een roestig wrak in het water: >>> Door Flying Dutchman: Afbeeldingen in quotes verwijderd. Dit is niet nodig en zort ervoor dat de pagina zeer langzaam laadt.<<< Via de radar zie je misschien een beetje waar het wrak zich bevind, was dit trouwens al bekend? Was allang bekent, ergens in het noorden van het eerste eiland ligt een enorm gezonken schip, net als in het zuiden onder Viceport. Daarnaast liggen ergens ook nog auto's op de bodem en nog twee gasten met hun voeten in het cement. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Ik ben niet zeker of dit een Easter egg is of gewoon een vet screentje.Maar ik was daarnet op mijn eigen server wat aan het testen en ontdekte plots een roestig wrak in het water: >>> Door Flying Dutchman: Afbeeldingen in quotes verwijderd. Dit is niet nodig en zort ervoor dat de pagina zeer langzaam laadt.<<< Via de radar zie je misschien een beetje waar het wrak zich bevind, was dit trouwens al bekend? Was allang bekent, ergens in het noorden van het eerste eiland ligt een enorm gezonken schip, net als in het zuiden onder Viceport. Daarnaast liggen ergens ook nog auto's op de bodem en nog twee gasten met hun voeten in het cement. Oow, dan moet ik nog veel dingen ontdekken :$ . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2008 Ik ben niet zeker of dit een Easter egg is of gewoon een vet screentje.Maar ik was daarnet op mijn eigen server wat aan het testen en ontdekte plots een roestig wrak in het water: >>> Door Flying Dutchman: Afbeeldingen in quotes verwijderd. Dit is niet nodig en zort ervoor dat de pagina zeer langzaam laadt.<<< Via de radar zie je misschien een beetje waar het wrak zich bevind, was dit trouwens al bekend? Was allang bekent, ergens in het noorden van het eerste eiland ligt een enorm gezonken schip, net als in het zuiden onder Viceport. Daarnaast liggen ergens ook nog auto's op de bodem en nog twee gasten met hun voeten in het cement. Oow, dan moet ik nog veel dingen ontdekken :$ . Of je leest gewoon even WikiGTA door , namelijk hier vind je de wrakken en hier de gasten met cement aan hun voeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Ik denk wel dat ik die ene man al ooit had gezien maar die op die rots nog nooit. Wat ik wel is had, dat was toen ik rondvloog dat er op elke rots iets stond, maar ik kon het niet goed zien omdat ik niet kon landen op die rotsen(anders verdronk ik). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2008 Ik denk wel dat ik die ene man al ooit had gezien maar die op die rots nog nooit. Wat ik wel is had, dat was toen ik rondvloog dat er op elke rots iets stond, maar ik kon het niet goed zien omdat ik niet kon landen op die rotsen(anders verdronk ik). Daar weet ik niks van, ik heb het nog nooit gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Ik denk wel dat ik die ene man al ooit had gezien maar die op die rots nog nooit. Wat ik wel is had, dat was toen ik rondvloog dat er op elke rots iets stond, maar ik kon het niet goed zien omdat ik niet kon landen op die rotsen(anders verdronk ik). Daar weet ik niks van, ik heb het nog nooit gezien. Ik heb net die foto nog eens grondig bekeken, en volgens mij zijn die mannetjes gewoon die ventjes met een blok cement aan hun voeten . Het leek wel dat er op meerdere rotsen mannen met cement aan hun voeten stonden... maar dat kan ook weer zij ndoordat ik "toevallig" zonder dat ik het door heb telkens langs de zelfde rots passeerde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Ik ben daarnet de onderwater bug tegengekomen. Weet niet of dit al eerder ontdekt is. Hoe hier te komen? 1. Ga in een helikopter hierheen! 2. Doe de cheat 'FIGHT FIGHT FIGHT' en 'OUR GOD GIVEN RIGHT TO BEAR ARMS' aan. 3. Wachten tot iemand je uit de auto sleurt en je zal spawnen onderwater. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Ik ben daarnet de onderwater bug tegengekomen. Weet niet of dit al eerder ontdekt is. Hoe hier te komen? 1. Ga in een helikopter hierheen! 2. Doe de cheat 'FIGHT FIGHT FIGHT' en 'OUR GOD GIVEN RIGHT TO BEAR ARMS' aan. 3. Wachten tot iemand je uit de auto sleurt en je zal spawnen onderwater. Grappig, maar je moet wel net de plek hebben waar het solid is. Aangezien ongeveer 99% van de hele zeebodem, inclusief alle rotzooi die erin ligt, unsolid is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2010 ik ben weer eens Vice city gaan spelen ! FF een nieuwe Ferrari gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2010 IK zie de Vergelijkenis wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 tommy inspecteert even zijn nieuwste speeltje op bezoek bij love fist Stoer hoor What's Happend Here ? Greetings from the Moon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 Ik kwam net nog een 8-ling tegen R.I.P Mr. Vercetti ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 Familie foto, alleen niet iedereen wou erop :O Eigenaar van de (eerst nog witte limo) nu zwart mag hem ophalen. Ik had een optreden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.