Melvin_123 Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 u auto staat verkeerd geparkeerd... Het is uw auto. Pfff, Je haalt nu een post uit het jaar 2005 naar boven... Nu maar weer on topic, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 kent paul skin geknutseld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LA026 Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2010 Ziet er goed uit. die borsten van Suxx op dat gebouw waren een hoogtepunt, en de bebloede badkamer (van Scarface dacht ik) ziet er ook erg gaaf uit met die kettingzaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2010 Vandaag nog wat screenshots gemaakt: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2011 Zoals beloofd . More to follow ^^. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2011 Prachtige Screenshot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2011 VC met Liberty City Mod: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2011 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2011 VC met Liberty City Mod: Haha ziek! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2011 Leuke foto's! Vooral die met dat bloedbad heeft wel iets. Ga zo door! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2011 Hoe Goeie vraag, ik ben iets verloren onderweg denk ik... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2011 Volgens mij probeer jij de boel op te lichten, hij is gewoon door de grond gezakt! Het is een wonder ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2011 Vanochtend heb ik de Pizza Boy-missie gespeeld en die ging heel moeizaam. Zo moest ik onder meer in 2 levels naar Starfish Island, wat erg veel tijd kostte (ik startte de missie bij de pizzazaak in Downtown). Uiteindelijk toch in de laatste level, level 10, gekomen. Ik moest op een gegeven moment naar Little Haïti voor een klant, maar kon haar niet vinden...blijkt ze hier te staan: Ongelooflijk: staat ze in een andere winkel, van dezelfde keten, en moet ik daar binnen bezorgen. Belachelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.