Dennizzzz Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Mensen het is inderdaad de killerkip mod...Maar ik mag geen sites doorsturen Dus iedereen die het wil weten moet mij even pm'en... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik was een paar dagen geleden Vice City aan het spellen op de PC. En toen zag ik een Regenboog. Hij ging wel langzaam weer weg. Het is mij zelf nog nooit opgevallen dat er een Regenboog in Vicy City zit. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Ik was een paar dagen geleden Vice City aan het spellen op de PC.En toen zag ik een Regenboog. Hij ging wel langzaam weer weg. Het is mij zelf nog nooit opgevallen dat er een Regenboog in Vicy City zit. :unsure: die heb ik aant begin toen k m kocht gezien raar dat je da nog nooit is opgevalle :rolleyes: Bewerkt: 6 juni 2005 door Shorty_D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Welke achtergrond is het mooist? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Welke achtergrond is het mooist? deze de 3e. Maar waar heb je die achtergrond voor nodig dan. Wat ga je er precies mee doen dan. PS: Alleen jammer dat er in het beeld een beetje ''Little Haiti'' staat. Dat is iets minder mooi. Edit: ik zie het al, je wilt hem als Bureau-achtergrond gebruiken. Bewerkt: 6 juni 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-DCG-Johan Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Welke achtergrond is het mooist? deze vind ik het mooist alleen jammer dat ie 692 x 519 is, en ik mijn resolutie op 1600 x 1200 heb staan en hem niet mooi als achtergrond kan doen heb ie een grotere ? Bewerkt: 6 juni 2005 door -DCG-Johan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ik ook de laatste ik zag hem ergens anders al en dan wat groter weet nie welk topic dat was (wel dit forum)ik hep um zelf ook al als agtergrond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Ik was een paar dagen geleden Vice City aan het spellen op de PC.En toen zag ik een Regenboog. Hij ging wel langzaam weer weg. Het is mij zelf nog nooit opgevallen dat er een Regenboog in Vicy City zit. :unsure: Ik ben toevallig nu ook weer bezig met vice city. (zit nu op 80%) En zag ook die gare regenboog, hij nam me halve beeldscherm in beslag. Ik had er een printscrn van gemaakt. (ik wist niet dat het een regenboog in het spel zat en dacht: he? allemaal kleurtjes??? toen had ik hem pas door..) Maar ik ga wel even kijken of ik de screen nog heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Edit: ik zie het al, je wilt hem als Bureau-achtergrond gebruiken. Ook, maar ook hiervoor: deze vind ik het mooist alleen jammer dat ie 692 x 519 is, en ik mijnresolutie op 1600 x 1200 heb staan en hem niet mooi als achtergrond kan doen heb ie een grotere ? Eerst pagina onderaan van dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 de laaste is echt super vet mooi een 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 reed iets te hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 hoe kan je dat plaatje invoegen bij je menu? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Wat vinden jullie van deze ? Edit: @marty De ze heb ik inderdaad gemaakt bij de missie: All hands on Deck! als de boot uitvaart. @X-TX tnx Bewerkt: 28 juni 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 wow die is ook egt mooi heb je die gemaakt met die missie dat hij uit gaat varen en dat je zijn boot moet besgermen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 voor een mooie screen moet je als de zon opgaat of de zon ondergaat een grote foto maken heb je van die mooie zonnestralen trouwens marty dat is van die missie ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.