X-TX Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 @Big Smoke Ik vind hem erg mooi. Die boot past er precies bij. Reageren
Flame^ Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Nog even dansen terwijl iedereen dood is :lol: @Marty ik gooide vanuit dat stukje wat je ook in de filmpjes ziet bij de Malibu missie's (waar ook die mini-bar staat :lol: ) Bewerkt: 30 juni 2005 door Big Smoke Reageren
bigG Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 @ big smoke hoe komt het dat je maar 1 ster hebt? als ik alleen al een kwart uitmoor dat heb ik al 3 sterren? Reageren
Baffie Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Ik was een paar dagen geleden Vice City aan het spellen op de PC.En toen zag ik een Regenboog. Hij ging wel langzaam weer weg. Het is mij zelf nog nooit opgevallen dat er een Regenboog in Vicy City zit. :unsure: Ik geloofde het eerst niet echt, maar het levende bewijs heb ik zélf ook gezien, meteen een screen gemaakt, en die is íétjses duidelijker, kijk maar: Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Ik was een paar dagen geleden Vice City aan het spellen op de PC.En toen zag ik een Regenboog. Hij ging wel langzaam weer weg. Het is mij zelf nog nooit opgevallen dat er een Regenboog in Vicy City zit. :unsure: Ik geloofde het eerst niet echt, maar het levende bewijs heb ik zélf ook gezien, meteen een screen gemaakt, en die is íétjses duidelijker, kijk maar: Dat klopt, ik heb 'm ook gezien! Ik geloofde 't eerst ook niet Maar volgens mij zit die regenboog er alleen op de PC versie in of niet? :blink: (heb 'm tenminste nooit op de PS2 gezien) Reageren
Gino Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik heb hem wel eens op de ps2 gezien Reageren
-Roy- Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 ook hiervoor: deze vind ik het mooist alleen jammer dat ie 692 x 519 is, en ik mijnresolutie op 1600 x 1200 heb staan en hem niet mooi als achtergrond kan doen heb ie een grotere ? Eerst pagina onderaan van dit topic. hey 8-ball hoe zet je die afbeeldingen in het menu? Reageren
Synchro Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Er is hier geen Leven Hier Reageren
Gino Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ook hiervoor: deze vind ik het mooist alleen jammer dat ie 692 x 519 is, en ik mijnresolutie op 1600 x 1200 heb staan en hem niet mooi als achtergrond kan doen heb ie een grotere ? Eerst pagina onderaan van dit topic. hey 8-ball hoe zet je die afbeeldingen in het menu? Die 8ergronden van dat menu komen volgensmij van de killerkipsmod Reageren
Flame^ Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Die heeft hij zelf gemaakt volgens mij. Moet je even in het begin van het topic kijken. Dan vraagt hij welke jullie het mooist vinden.. . Reageren
Synchro Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Dat kun je ook veranderen in de IMG tool Welke bestand weet ik niet Reageren
Gangsta Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Hier heb ik nog een grappige screen: Je ziet dat er een cirkel ontplofte auto's zijn. :'D EDIT: Nee. Dit is geen BIGBANG cheat. Bewerkt: 9 oktober 2005 door Gangsta Reageren
Juice Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Help mijn caravan staat in de fik!! Reageren
Follow Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Bassie en de Haai Zeg er ook maar schildpad bij. Enne ik zeg het effe wat ik meemaakte, was wel een leuke screen geweest al ik het deed Nou ik deed met een trainer de code voor hunters en ik liet me begraven onde hunters en dan bigbang! Vet dood nauterlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.