gta mega fan Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) aah lekker door de stad cruisen met mijn limo.....holy shit iemand heeft mijn auto gestolen en een andere voor in de plaats gezet helllllllllllllp maar toch is ie mooi hopelijk is de screen niet te groot en trouwens ik heb hem vijf min. daarstraks gemaakt Bewerkt: 5 januari 2006 door gta mega fan Reageren
Juice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Even offtopic: Volgens mij heb ik dat plaatje weleens eerder gezien hoor gta mega fan.. Deze heb je geloof ik neit zelf gemaakt.. Reageren
gta mega fan Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 o sorry heb ik dat gezegt sorry deze heeft me vriend gemaakt ik dacht dat ik een andere had gezet die op dat moment in mijn gedachten zat Reageren
Damos Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik heb die auto gehad die zat in een mod echt mooi. Reageren
Assassin Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 hier nog 2 screenshots die ik net gemaakt heb in vice city tommy heeft net een nieuwe wagen aangeschaft van zijn spaargeld. Waar heb je die mod gedownload? Die wil ik ook! Reageren
Bling Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Waar heb je die mod gedownload? Die wil ik ook!Deze heb ik gewoon gedownload in de download-database van GTAGames.nl. Er zijn nog wel andere sites waar je meer automods kunt downloaden, maar ik weet niet of ik daar links van mag geven.. Reageren
Thabit Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Een paar leuke shops (Beach Scooter Rentals = Strand Scooter Verhuur) Bewerkt: 14 januari 2006 door Thabit Reageren
Silkoewi Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Die shop naast die van "Burn Baby Burn..".. Daar staat personages van GTA 3 op de ruit.. Vet.. Groetjes,, GTAGirl.. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Die shop naast die van "Burn Baby Burn..".. Daar staat personages van GTA 3 op de ruit.. Vet.. Groetjes,, GTAGirl.. vrij nieuwe gta speler zeker?? dan van die gta 3 pergenages is echt heel bekent.. en is je hopelijk ook wle es in gta vc opgevallen,, toruwens damn die gemode auto van een paar post boven me (een ferari???) is echt fucking vet (die post van julio ) Bewerkt: 2 februari 2006 door Mr. Vriecetti Reageren
Svenie Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) aah lekker door de stad cruisen met mijn limo.....holy shit iemand heeft mijn auto gestolen en een andere voor in de plaats gezet helllllllllllllp maar toch is ie mooi hopelijk is de screen niet te groot en trouwens ik heb hem vijf min. daarstraks gemaakt leuke wagen ik vind ze zelf wat te gemaakt maar dat is mijn gedacht btw:leuke shops thabit Bewerkt: 2 februari 2006 door gta idiood Reageren
Thabit Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Die gele auto screen van GTA-Mega-Fan is ook hier te vinden. Gewoon op Google 'GTA Vice City' intikken! Edit: Tanks kunnen wel fikken! Bewerkt: 11 februari 2006 door Thabit Reageren
Grand_Theft_Vice_Freak Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Samen met het leger aar de auto's kijken Reageren
Svenie Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Samen met het leger aar de auto's kijken hehe mooie screen die van thabit trouwens ook Reageren
vice Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) ja lol,mooie screen. waar haalde je die auto's ? of staan die op gtagames site? vice Bewerkt: 25 februari 2006 door vice Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 wow, veel gemod svenie m aar als ik eerlijk ben vind ik het niet echt mooi.. die screen he, woorden die gemaakt met print screen? of is er een progama voor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.