Jump to content

Screenshots


r0ry.B.bellOws

Recommended Posts

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Melvin_123

    18

  • Bossinkje

    13

  • Basssss

    11

  • 1974

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

wow, veel gemod svenie

Die screen van het leger is toch van Grand_Theft_Vice_Freak :{

Waarschijnlijk werd hij verward omdat ik de tekst en screen van Grand_Theft_Vice_Freak had gequote.:)

Bewerkt: door svenie
Link to comment
Delen op andere websites

ja lol,mooie screen. waar haalde je die auto's ? of staan die op gtagames site?

vice :cya:

Het is de Vice city Deluxe mod. ga naar www.gtaforums.com daar kan je de mod vinden! :):Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Hoe kan ik van vice city op pc foto's maken :?

Door gebruik te maken van Fraps. Met Fraps kun je screenshots nemen door een knop in te stellen waarmee je screenshots mee kunt nemen. Ik heb bijvoorbeeld de F10 knop ingesteld als knop waarmee ik screenshots kan nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Colonel Cortez ik heb fraps gedownload maar hoe kan ik mijn screens nu hier zetten

Dat kan op een paar manieren. De eerste manier is om gebruik te maken van je bijlagen. Als je dat doet dan ga je eerst de screen opzoeken door middel van bladeren. Als je het bestand heb gevonden dan klik je op openen. Dan staat het naam van het bestand in het balkje naast bladeren. Daarna klik je op de knop Deze bijlage toevoegen. Dan kies je eerst een plaats waar je die screen wil hebben. Als je die plaats hebt gevonden dan klik je op de knop In bericht toevoegen.

De andere manier is door gebruik te maken van imageshack. Imageshack is een website voor het uploaden en bewerken van foto's. Deze manier wordt gebruikt door leden die weinig ruimte hebben in hun persoonlijke bijlagen. Ik zal even uitleggen hoe dit werkt. Je zoekt weer je bestand op die je in een bepaalde map hebt gestopt. Het zwarte balkje moet staan op uploaden file. Als de size te groot is dan druk je op een vinkje bij resize image. Bij resize image kun je het formaat aanpassen. Als alles goed is druk je op de grote knop host it. Als imageshack klaar is met je foto te uploaden dan kom je in een scherm met allerlei links. Je hebt hotlinks voor forums en websites en thumbnails voor forums en websites. Onder hotlinks voor forums en websites heb je de directe link van de foto. Daarna moet je de link kopieren. Dan klik je op link invoegen(dat staat naast tekstkleur en E-mail adres invoegen) en dan plak je de link en dan geef je de link nog een naam.

Screenshot voorbeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al screens genomen ? Je vind de Fraps bestanden in deze map: C:\Fraps. Als je ze gevonden hebt, dan kan je ze het best uploaden met imageshack, en kies dan Hotlink for forums (1). Dan kopier je simpelweg de link en dan zet je die in je post. ;)

Edit: Colonel Cortez is me voor. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

wou ik altijd al doen, met een motor in de fik vliegen.

misschien staan deze foto's ook wel ergens anders, maar niet met een Kawasaki Z-400FX

http://img345.imageshack.us/my.php?image=vm9tp.jpg

http://img345.imageshack.us/my.php?image=v...ndemotor4ro.jpg

http://img344.imageshack.us/my.php?image=vm25ru.jpg

http://img138.imageshack.us/my.php?image=vm39xg.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...