gta michael Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 (bewerkt) Hilarisch dat stukje bij de McDonalds (4:50) Bewerkt: 11 januari 2012 door gta michael Reageren
Forever GTA Geplaatst: 18 mei 2012 Rapport Geplaatst: 18 mei 2012 Nou ik werd hier naar verwezen dus dat zal we goed zijn. Ik ben hier op gestuit terwijl ik op youtube rond aan het kijken was. van bepaalde gta zinnen. Naar wat ik ervan uit maak is dit rusland? Waar een legende bezig is! Net als t commentaar van sommige lijkt het me ook handig daar naar toe te vertrekken. Ik ben gestopt met kijken na 300x, maar ik sta wel versteld dat ie dit zomaar even kan doen! Wat heeft ie ze eigenlijk verteld? Hij wordt nauwelijks geslagen, sommige kijken verbaasd of schrikken? of ze geven een zoen of omhelsing. wtf is going on!! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Naar wat ik ervan uit maak is dit rusland? Waar een legende bezig is! Net als t commentaar van sommige lijkt het me ook handig daar naar toe te vertrekken. Ik ben gestopt met kijken na 300x, maar ik sta wel versteld dat ie dit zomaar even kan doen! Wat heeft ie ze eigenlijk verteld? Hij wordt nauwelijks geslagen, sommige kijken verbaasd of schrikken? of ze geven een zoen of omhelsing. wtf is going on!! Joh, in Rusland nemen mensen Crocodile (drugs waardoor je huid erafvalt zodat je in een zombie verandert en binnen iets van een jaar sterft) en er lopen ijsberen rond in de stad die vrouwen in elkaar slaan. Alles kan in Rusland. Reageren
myron.b Geplaatst: 23 mei 2012 Rapport Geplaatst: 23 mei 2012 Toen ik deze reclame zag moest ik lachen. En zat ik die hond na te doen. http://www.youtube.com/watch?v=bs_J0ETu8lE Reageren
Sublime Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=WlsahuZ_4oM >>> Door Thundercover: Topic samengevoegd met 'Overige filmpjes' in Beeld & Geluid.<<< Bewerkt: 26 september 2012 door Thundercover Reageren
quinnavf Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 (bewerkt) Een nieuw Youtube account waarin amuserende beelden getoond zullen worden over stellingen, feesten en andere leuke en interessante dingen. Meer afleveringen zullen komen. Bewerkt: 5 april 2013 door quinnavf Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 Mooi filmpje hoor, alleen mis ik nog een conclusie van die stelling. Aan mij is het niet zo besteed, maar het is wel erg leuk gedaan dus zeker blijven doorgaan zo. Helaas moet ik je er wel op wijzen dat reclame maken niet de bedoeling is op dit forum dus het topic zal wel gesloten of weggehaald worden door een moderator. Reageren
Nyltje Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Geplaatst: 6 april 2013 (bewerkt) Vond het grappig! xD Mr idd wat Spacy al zegt er mag hier geen reclame worden gemaakt. Maar ik kijk zeker wel dat ik jullie volgende video bekijk! Dus reclame maken is gelukt. xD >>> Door Thundercover: Het topic 'Eigen Filmpjes' bestaat niet meer, dus bij dezen samengevoegd met 'Overige Filmpjes'. <<< Bewerkt: 6 april 2013 door Thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.