Jump to content

.Djanick vs Heroix


.Djanick

Recommended Posts

sorry voor de late reactie!

hier is de mijne:

themusicisalive.jpg

Ha djannik, geen premade wat zie ik daar dan deze heb je eens laten raten dus je houd je niet aan je afspraak.

.Djannik: ziet er goed uit. rustgevend een geen een of andere popster. Het font past er goed bij. Miss de volgende keer iets meer tijd aan besteden en een photofiltertje of gradient map er over heen.

7/10 Vanwege premade en net iets tesaai.

Heroix: Goed gedaan. Render goed ingeblend, 2 mooie C4D's gebruikt. Ook een gradient map aangebracht fantastisch. De text is goed gesaan, mooi 2 verschillende fonts gebruikt. Jij hebt mijn stem

8.5/10

Stem: Heroix

Gr, Drunkendonkey :cya:

Ps. .Djannik heb ik me vergist pm me dan aub want een foute beschuldiging is niet fijn voor jou en mij!

Bewerkt: door Drunkendonkey
Link to comment
Delen op andere websites

mijn signature had ik juist gemaakt om in een battle te gebruiken, irritante is dat ik meestal veels te weinig tijd heb en dus nog niet wist of ik met mijn design klaar was en hem al wou inzetten,, ik heb hem laten raten om te kijken of mensen nog speciale tips hadden of er nog iets bij kon etc etc.. hier had ik jammer genoeg niets aan dus heb ik hem maar zo ingeleverd.

hoop dat je dit snapt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, want in je hoofd post staat premade nee. Dus je moet een sig maken wanneer je tegenstander bekend is, of ik snap de regels niet maar dat lijkt me sterk. Jammer dat je weinig tijd had want met meer aandacht was ie beter als je tegenstander.

Gr, Drunkendonkey :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit allebij geen geweldige sig's. Die van Djanick te druk, te overheersend, en onverzorgt. Die van Heroix is wat verder afgewerkt. Alhoewel ik totaal tegen het soort render ben dat je er dan weer voor gebruikt.

Ik zal echt goed moeten gaan kijken, en uiteindelijk kom ik dan tog uit bij de sig van Heroix. Djanick's sig heeft te weinig uitstraling, in principe wel mijn smaak, maar het bevat te weinig. De sig van Heroix heeft meer effecten, ziet er afgemaakt uit.

Als ik een paar minuten naar beide sig's kijk, ben ik er uiteindelijk toch uit. Het feit dat ik het zelfs al moeilijk vind om naar Heroix's sig te kijken, maakt deze toch de mindere. De stijl is goed, maar hij bevalt me niet zo. Djanick's sig mag nog een heleboel aanpassingen krijgen, maar hij heeft nou net het geluk dat zijn sig me naast die van Heroix net iets beter bevalt.

Moeilijke keuze, maar Djanick's sig bevalt me beter dan die van Heroix.

Link to comment
Delen op andere websites

Had het beide gegund.. Helaas kan er maar 1 winnen en dat is geworden onze .Djanick met een prachtige signature. +1 punt voor jou. ;) Helaas voor Heroix -1 punt, bewaar je signature goed, ook één om trots op te wezen. :)

Closed en updated!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...