BaasB Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Hoe 'Grove' wil je het hebben? EDIT: Owjah, ik wou ook nog even zeggen dat natuurlijk de regel van Big Smoke wel blijft gelden. Voor de mensen die het nog niet de weten, dit is de regel: NIET POSTEN ZONDER PLAATJE!! Dus zouden jullie daar a.u.b. even op willen letten? Want anders gaat het topic waarschijnlijk weer op slot Bewerkt: 13 december 2005 door BaasB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) Ik heb ook weer een leuke. Ik heb 2 accounts zegmaar, ik heb 1 zakelijke CJ en een gangster CJ . Reacties mogen, maar post dan zelf ook een foto van CJ! Ruurd31.. CJ leeft nog lang ==Bijlage verwijderd== Bewerkt: 27 januari 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
50-Cent Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 Ik had een vraagje: Maakt het uit als je Blauwe kleren draagt in plaats van groen? Gaat je respect dan naar beneden? Dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Ik had een vraagje:Maakt het uit als je Blauwe kleren draagt in plaats van groen? Gaat je respect dan naar beneden? Dank Nee, dat maakt niet uit, maar waar is je plaatje? Hier was mijn CJ : Bewerkt: 26 december 2005 door Kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 dit is de mijne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2006 Hier is mijn CJ (50 Cent style). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiebje Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 mijn cj maar hij is niet alleen ' [url=http://img71.imageshack.us/my.php?image=gallery858dm.jpg]http://img71 [url=http://img71.imageshack.us/my.php?image=gallery858dm.jpg]http://img71 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 Hij doet het niet Wiebje, maar dat had je zelf ook al gezien zag ik . Mag ik zo vrij zijn hem namens jou te plaatsen? Deze is dus niet van mij maar van de heer Wiebje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
evilstefboy Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) sinds dat ik er mee dood ben gegaan heb ik deze op maar je moet toegeven dat het er best sjiek uitziet Bewerkt: 16 januari 2006 door evilstefboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 Haha, inderdaad, ziet er erg sjiek uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 We gaan hier vreselijk offtopic, je mag iets zeggen over iemand zijn screens maar post er dan zelf ook een. Haha, inderdaad, ziet er erg sjiek uit. Julio, waar is je screen?? Zo ziet CJ d'r uit als je hem vet mest, z'n hoofd kaal scheert, en hem alleen een hartjes-onderbroek geeft: Groeten BaasBart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 Ziet er grappig uit, BaasB. Ik weet ook niet waarom mijn screen het opeens niet meer doet, en daarom zal ik hem even opnieuw posten. Hier is hij dan: Mijn CJ, of is het nou toch 50 cent? xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Mijn CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Markolie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 Ik weet niet hoe je hem er opzet Ik heb zo'n ballas vest paarse broek leuk zwart barretje :-p Markolie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sh Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 ziet er grappig uit Baas B. ik weet ook niet waarom mijn plaatje het opeens niet meer doet, daarom zal ik hem even opnieuw posten. hier is hij dan, Mijn CJ of is het nou toch 50 cent? Waar koop je die kleding van 50cent? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.