Jump to content

CJ Screens


Silverwing

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 457
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverwing

    12

  • ~Mario~

    10

  • BaasB

    9

  • Roxx0rz

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 maanden later...

even over die tattoos: in de ps2 versie kan je die shop alleen bereiken via het hidden interior universe (ze hebben hem er niet in geplaatst maar perongeluk een andere tattoo shop dubbel geplaatst) dus als je die "speciale" tattoos wil hebben zou je toch via het hidden interior universe moeten gaan. in de pc en xbox versie is deze fout hersteld en is de tattoo shop met deze tattoos gewoon in san fierro te vinden (je kan overigens wel via het hidden interior universe gaan als je persee wil)

Bewerkt: door Delanoll
Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog een fotootje van hoe mijn cj er op dit moment uitziet.

@ Denkaanhenk: Je bent nu toch wel lang genoeg op het forum om te weten dat je afbeeldingen veel te groot zijn. Voeg ze bij je posts als bijlagen want zo worden ze automatisch naar een goede grootte gebracht, zoals in de post van mario-leader hier wat boven.

@ NeoSyp. Post hier enkel als je zelf een screen van je cj hebt. Het topic is hiervoor al eens gesloten en dat willen sommige niet weer opnieuw. Dat geld ook voor de anderen

Ow oke, probeer het dan met www.imageshack.de en plaatst dan de link naar de thumbnail...

excuses, reageer wat bot vandaag :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb het al geprobeerd om ze in mijn bijlagen te doen maar hij pakt ze niet.

Hij zegt dat ze te groot zijn.

Ik neem de Screens ook met de Noobmode V2.0

Omdat Print Screen bij mij niet werkt met uploaden.

>>> Door Dutchy3010: Ik heb ze nu voor je geupload. Sterker nog, ook de ander plaatjes die te groot worden heb ik even geupload. Dus een vraag aan iedereen of die de plaatjes gewoon via de upload-functie van het forum wilt uploaden. Met de nieuwe functies heeft iedereen toch meer ruimte gekregen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...