Jump to content

CJ Screens


Silverwing

Recommended Posts

Mijn cj (nu 74 % uitgespeeld) overal met zijn (mijn) favo kleren aan. Eerst een paar met favo motor (past goed bij kleren vind ik en is ook lekker snel).

cjscreen1of74si9.png

's nachts was opzoek naar unique jumps met motortje. Zit wat voor de lol te schieten. Hellaas regent het wel waardoor niet zo goede kwaliteit.

cjscreen2of74vw2.png

Zelfde nacht. was nog steeds opzoek naar schansen. Is wat aan het wheelieën om tijd te doven (weetje: hield wheelie 24 sec vol, 2e langste tijd van mij. record is 28 sec)

cjscreen4of74iz4.png

Volgende dag (zo'n 3 uur in game tijd na vorige screen, 3 minuten dus). Wouw CJ mooi op de weg plaatsen, maar werd steeds gestoord en heb dus een barricade geplaatst (niet zichtbaar op foto). Verder heeft ie nog steeds favo kleren en moto (rood-wit mengeling, perfect :puh:)

cjscreen5of74zj2.png

Had eindelijk jump gevonden (ergens in een van die kleine stadjes boven Los Santos, redleijk dicht bij de rivier die tussen Las Venturas en Santos is). Heb een paar keer gespronge voor goeie screen, alleen CJ en blauwe lucht. Vond ik zelf een mooie screen.

cjscreen6of74rt4.png

Weer een tijdje later bij andere jump die gelukt is. Was niet zo'n moeilijke (eigenlijk zijn ze allemaal gemakkelijk, behalve die waarbij je op de luchthave van san fiero moet landen, terwijl je over de rivier hebt gejumpt, heb je 500 ft nodig :o. En, als ie mislukt ben je je moto kwijt). 500 zoals gewoonlijk gekregen.

Zo genoeg moto screens, wat screens van CJ zelf: :klap:

cjscreen7of74ys7.png

Dit is dus nu mijn CJ van dichtbij. Hij is een soldier met 28.000 punten. EN volleerd piloot, motrorijder, autorijder en bootbestuurder (allemaal max. :bier: ). Ook heel goede gokker.

cjscreen8of74iw1.png

Dit is hem ook (7 sec later getrokken, 7 minuten in gameplay). Gewoon wat uitgezoomt zodat je hem helemaal ziet

En tot slot heb ik nog 2 extra fototjes getrokken:

cjscreen9of74ys5.png

Dit is de motor, op gemikt met een sniper (239 kogels)

watnogtedoenscreen74xj8.th.png

En dit is een kaart, getrokken vanuit SAMA (een programma waarin je kunt zien wta je nog moet doen). Kil erop voor een vergroting (heb een thumbial van gemaakt, om ruzie met de moderators te voor komen :engel: ). Ik geef effe de legende:

- De rode bolletjes zijn de gangstags die ik nog niet heb gedaan (ik dacht dat ik er zo'n 56 heb gedaan, dus nog 44 te gaan)

- De blauwe bolletjes zijn de foto's die ik nog moet trekken (nog geen enkele gedaan, moet nog alle 50 doen)

- De roze bolletjes zijn de hoefijzers die ik nog moet doen (heb ze allemaal al gedaan, dus geen roze meer op de kaart, hierdoor ben ik zo goed in gokken :puh:)

- En tot slot de gele bolletjes zijn de schelpjes die ik nog moet doen (heb er al 4 van de 50 gedaan)

Dat was het dan, nu kunnen jullie het leven van mijn CJ beter voorstellen (ook al denk ik niet dat veel mensen dit bericht op pagina 23 gaan lezen :puh:).

O ja en nog iets:

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Lijkt me wel beleefd :dans:

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 457
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverwing

    12

  • ~Mario~

    10

  • BaasB

    9

  • Roxx0rz

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...

Dit is dus mijn cj hij ziet eruit als een elite soldaat

Hij heeft dus max muscle en alles max weapen skills

Jammer dat je op de foto die tekst kan zien maar dat was nodig om cj zo gaaf te laten bewegen.

Mischien post ik binnenkort wel andere soort bewegingen met mijn cj.

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Hier is mijn cj ik draag eigelijk elke dag wel wat anders maar deze keer heb ik special mijn rockster kleren aangedaan.

Met een Fender Stratocaster (heb ik in het echt ook maar dan in zwart met wit)

My new album out now! 8)

post-67206-1182673063_thumb.jpg

reacties geven mag!

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb San Andreas op xbox maar ga hem vandaag op pc hebben

mijn mannetje heeft :

volledig tuxedo pak

cesar and beard

spats

gouden crowex

en een dollar chain

alle kleren van DIDIER SACHS

en haircut van old reece

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

heb hele topic gekeken

vind echt veel lelijke CJs hier man :o

ik heb jammer genoeg op PS2

maar heb CJ gespierd

dan heb ik haren : cesar alleen dan zon extra streepjes aan zijkant ( $400 )

Ketting van Didier Sachs

standaard spijkerbroek

grijs t-shirt van victim

witte sneakers van pro-lap

maak die maareens

ziet dope uit ;)

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...