Jump to content

CJ Screens


Silverwing

Recommended Posts

Lol, dit is nu mijn CJ, is echt gaaf om dik te zijn, als iemand voorbij loopt en me beledigd druk op Nee en dan beledigd CJ hem terug :puh: Hij zei een keer tegen een vrouw "And you're a very ugly lady" en meteen knokken :puh: En ook als ie geld oppakt zegt ie dingen als "I'ma spend this on a good meal" of als ie iemand neer slaat "So you got a problem with the fat man?!" xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 457
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverwing

    12

  • ~Mario~

    10

  • BaasB

    9

  • Roxx0rz

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een vriendelijk, maar uitdrukkelijk verzoek om vragen en/of commentaar over de screens niet in dit topic te plaatsen, ik heb alles verwijderd van de laatste dagen. Als je een vraag, opmerking, reactie of wat dan ook over de screens heb, stuur je maar een PM naar het betreffende lid. Dit topic is namelijk voor screens, en niet voor teksten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nou, dit is dus mijn CJ, ik heb voor elk gedeelte van SanAndreas een eigen kleding stijl.

(De Country Zone is hetzelfde als m'n LosSantos Kleding, en van Las Venturas oowk van het woestijn-gedeelte)

Ik ga ze even niet van allemaal laten zien (Te Lui :duh: )

Maar omdat LosSantos m'n favoriete stad is zal ik die van die wel laten zien:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...