gta_player Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 nergens die heeft hij zelf gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nasdreas Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Thats cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Ik weet niet hoe je hem er opzet Ik heb zo'n ballas vest paarse broek leuk zwart barretje :-p Markolie Zal het even uit leggen. 1)erst neem je een screen van je CJ door middel van de Toets "print screen" (staat rechts op je Toetsen Bord). Dan open je Paint dan druk je CTRL+V (=plakken). Nu save je deze picture als jpeg. 2)Nu moet je deze pic. uploaden via een site,... Ik doe het via de site Imageshack . Nu kies je je pic. uit een van je files van je pc. Dan kan je kiezen in welk formaat je ze wil. Max. size voor op een forum is 640x480 (dus neem deze) Dan doe je "host it". 3) nu neem je de direct download link 4) nu ga je terug naar het GTAFORUM.nl en voeg je de tekening in door op het Boompje te klikken (naast letertype en zo) Voila Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 sinds dat ik er mee dood ben gegaan heb ik deze opmaar je moet toegeven dat het er best sjiek uitziet de mijne ziet er precies hetzelfde uit maar dan zonder de nightvieuw en met een zwart hoedje, had ik voor de pimpmissies gedaan en nooit meer verwijderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Dit is mijn CJ!! Dit zijn een paar kleding die ik graag draag!!! Room Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godfather_banned Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Dit zijn looks van mijn CJ op de xbox (slechte foto's)sorry daarvoor: In het begin van de game: Dit is CJ verder in de game: En deze 2 looks draag ik afwisselend van elkaar: De auto is een Feltzer voor diegene die hem mooi vinden Dat waren ze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 waar vind je die onderste kleding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Mijn CJ loopt er nu meestal zo bij: Rijke gangsta CJ. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Julio Toffe car Kpost mijn Cj hier ook wel Dynamic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godfather_banned Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Sorry verkeerd topic Bewerkt: 14 maart 2006 door Pinguin-Inc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2006 Wow die is mooi, een Mercedes S klasse??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2006 Wow die is mooi, een Mercedes S klasse??? Ja, het is een mercedes-benz SL65 Limousine. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qbdown Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Mijn poppetje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 dit zijn ze:http://img128.imageshack.us/img128/4232/ga...allery341zg.jpg en http://img128.imageshack.us/img128/6958/ga...allery536lt.jpg en http://img128.imageshack.us/img128/9561/ga...allery541kd.jpg dat waren ze. welke was et mooist, 1,2,3??? greetz C.J. verlatereactie... ik vond 2 t mooist en Waar haal je die broek van 2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
twaka Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 Dit is mijn CJ!! Eey, naaper Je hebt PRECIES dezelfde CJ als ik heb! (nouja, had) Die blauwe bril die sub-urban kleren die ketting en die broek! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.