ZOrange Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 Fijn dat dit topic weer open is. Hier een plaatje van mijn CJ Hey, waar kan je die T-shirt kopen? En is het maar een indruk of is je CJ niet gespierd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Hey, waar kan je die T-shirt kopen? Dat T-shirt kun je kopen bij Sub Urban. Het heet: 'White Heat T', en kost $35,- Je kunt de kleding-winkel Sub Urban hier vinden: (klik op het plaatje om 'm te vergroten) Sub Urban is aangegeven met die blauwe cirkel & die blauwe pijl. Veel plezier ermee. Groeten BaasBart EDIT: Oeps nou post ik hier zonder een plaatje van mijn CJ te posten. :$ Ik heb snel even een plaatje gemaakt, hij is niet zo mooi, maarja. Dit is mijn CJ met pak, zonnebril, en cornrow kapsel. Bewerkt: 24 maart 2006 door BaasB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Mijn CJ met z'n valet pakkie aan , voor z'n MC laren F1 . (en met een gemodde shotgun ) (tjaaaa, geen commentaar, ik vind dat pakkie gewoon vet ) (alleen jammer dat die banden van de auto in de grond zitten ) Bewerkt: 29 maart 2006 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 mijn trouwe en favoriete skins en url=http://img479.imageshack.us/my.php?image=gtasa20060326215930780xg.jpg][/url] en dus hockeyskins Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 Worden er nog meer screens gepost? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 ik heb hem op de ps2 maar jah er komt nog een foto van als ik weet beltegoed heb... zul je denken beltegoed jah ik heb het over mijn mobiel (met camera) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 ik heb hem op de ps2 maar jah er komt nog een foto van als ik weet beltegoed heb... zul je denken beltegoed jah ik heb het over mijn mobiel (met camera) Heb je beltegoed nodig om foto's te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Mag er misschien een nieuw topic worden gemaakt? Om het misschien wat overzichtelijker te maken. Bewerkt: 29 oktober 2006 door ~Mario~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 Mag er misschien een nieuw forum worden gemaakt?... Beetje dramatisch niet? Je bedoelt volens mij een topic. Dat kun je makkelijk zelf doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 ik heb hem op de ps2 maar jah er komt nog een foto van als ik weet beltegoed heb... zul je denken beltegoed jah ik heb het over mijn mobiel (met camera) Heb je beltegoed nodig om foto's te maken? jah niet leuk he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Oke ik show dan ook maar mijn CJ Hij is volledig gemod in een blanke CJ, gezichtsuitdrukking is nog wel hetzelfde. Dat MOH shirt met die bokkekop is ook gemod, en de rest: - Blue Jeans, legs (Binco) - Black Rag, shades (Binco) - Green Low-Tops, shoes (Binco) - Black Cap Tilt, hat (Binco) Het zwaard van de tweede pic is ook gemod, het is een zwaard uit Soul Reaver. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 dat veranderde in het begin af en toe eens .. totdat ik de gimp suit kreeg gimp suit , gouden ketting , gouden horloge en zonnebril maanden lang gehad totdat ik daar een beetje op uitgekeken raakte vervolgens de 100% gehaald en overnieuw begonnen en om niet in de war te komen qua save games dit voor de gein gekozen en het zo gehouden let op de sandalen plus maffe hoed , nepbril met fopneus en uhm tja .. kleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Oke ik show dan ook maar mijn CJ Hij is volledig gemod in een blanke CJ, gezichtsuitdrukking is nog wel hetzelfde. Dat MOH shirt met die bokkekop is ook gemod, en de rest: - Blue Jeans, legs (Binco) - Black Rag, shades (Binco) - Green Low-Tops, shoes (Binco) - Black Cap Tilt, hat (Binco) Het zwaard van de tweede pic is ook gemod, het is een zwaard uit Soul Reaver. mooie cj! Kan je me aub vertellen hoe je je CJ wit kan maken, welke mod je nodig hebt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) He leuk jongens dat er weer wat CJ foto,s bij zijn gekomen. Helaas speel speel ik hem op de Xbox, anders had ik ook wel wat foto,s van mijn CJ gepost.Ik probeer het misschien nog wel eens een keer over te zetten.Via me usb kabel. Want mijn CJ hoort echt in het leger thuis. Bewerkt: 13 april 2006 door searagent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 je kan ons ook zeggen hoe hij er uit ziet, kapsel, broek, trui,.... Dan maakt iemand hem wel voor je op zijn pc! (ikke ni! ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.