paul007 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 FBI CJ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cornelisch Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) coole CJ,auto en rocket launcher PS: hier is mijn nieuwe cj: Bewerkt: 21 december 2008 door corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceejay Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 dit is mijn cj met een homie grove street met cj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jovinky Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Hier is mijn CJ : Ik heb hem met Photoshop wat bewerkt ( alleen de omgeving ) zodat hij wat meer opvalt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAGangPlayer Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Jammer dat die chickie van CJ in de weg stond, ik vermoorde haar later omdat ze te veek praatte Bewerkt: 22 december 2008 door GTAGangPlayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathPenalty Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Jammer dat die chickie van CJ in de weg stond, ik vermoorde haar later omdat ze te veek praatte Ik vind het anders niet verkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Jammer dat die chickie van CJ in de weg stond, ik vermoorde haar later omdat ze te veek praatte Ik vind het anders niet verkeerd ik ben het men je eens DeathPenalty omdat: je ziet haar slipje! :D hahaha maar wel spijtig dat alleen CJ's hoofd erop staat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Driemaal raden welke het is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Driemaal raden welke het is? Die in het midden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathPenalty Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Jammer dat die chickie van CJ in de weg stond, ik vermoorde haar later omdat ze te veek praatte Ik vind het anders niet verkeerd ik ben het men je eens DeathPenalty omdat: je ziet haar slipje! :D hahaha maar wel spijtig dat alleen CJ's hoofd erop staat! YAY, PIXELSLIPJES! Driemaal raden welke het is? Die in het midden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Driemaal raden welke het is? Die in het midden! ik denk dat het die is met het rode cirkeltje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ComKwak Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Mijn CJ Bewerkt: 26 december 2008 door ComKwak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Hij is niet echt veel veranderd, maar vond het wel mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.