ComKwak Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Hier nog 2 duidelijkere screens, eigenlijk bedoeld voor een ander topic maarje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PleePapier Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Dit is mijn CJ, en omdat ik de bloodsmod heb is ie rood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 ... En om geen onderscheidt te maken met de regels van het andere topic (Home Made Screens) geldt vanaf heden ook in dit topic dezelfde regels m.b.t. het max. aantal posts (2) en max. aantal screens per post (3). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) mijn CJ??? Ik heb 2 screens, een door de N00bmode en 1 door een homie N00bscreen= Homiescreen= Ik heb de Tuxedo, de Tuxedo Pants, de Gold Crowex, en de Dollar Chain En ben net in de Diedier Sachs geweest Bewerkt: 3 januari 2009 door Jorismartens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Dat toch het "wedge" kapsel? Dat is wel 1 van de mooiste kapsels voor CJ vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
69-Dodge-01 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 hoe maak je een screenshot?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathPenalty Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) hoe maak je een screenshot?? Gebruik de ''Print Screen'' toest, ga dan naar Paint en gebruik de plakoptie. Je hebt uiteraard ook mods zoals n00bmode waarin dit met één simpele toets kan worden gedaan, en het kan met programma's zoals FRAPS. Bewerkt: 14 augustus 2009 door DeathPenalty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Auto: Bullet Car colour 1: Donker geel Car colour 2: Zwart Wielen: Mega Dit is gewoon wat info voor de mensen die naast CJ ook de Auto mooi vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
69-Dodge-01 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) hoe maak je een screenshot?? Gebruik de ''Print Screen'' toest, ga dan naar Paint en gebruik de plakoptie. Je hebt uiteraard ook mods zoals n00bmode waarin dit met één simpele toets kan worden gedaan, en het kan met programma's zoals FRAPS. en hoe gebruik ik de plakoptie? AH NEE LAAT MAAR!!! ik heb een camera aan een homie gegeven een een mooie foto laten maken van mezelf Ik heb voor een deel het ideetje gestolen van Rinaldootje om een Bullet te gebruiken voor de fotoshoot alleen die van mij is Grove-Street groen wie mijn kledin mooi vind kan het bij deze winkels krijgen: g Groene pet: Pro-Laps Torso: Biker Jacket bij Victim staat vette slang op de achterkant Legs: Woodland Camo bij Binco Kapsel(zie je alleen niet) Cornrow bij Reece Glasses: Aviators bij Pro-laps Chains: LS chain bij Suburban Shoes: Green Low Tops bij Pro-Laps Ik hoop dat jullie mijn CJ wel cool vinden Bewerkt: 15 augustus 2009 door 69-Dodge-01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaGekkerd Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 Auto: BulletCar colour 1: Donker geel Car colour 2: Zwart Wielen: Mega Dit is gewoon wat info voor de mensen die naast CJ ook de Auto mooi vinden. Lelijke car mooie CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) mijn cj met BS mijn groove str. cj naar de missie doberman Bewerkt: 6 september 2009 door benhelsloot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2009 Mijn CJ Green Jacket (DS) Green Pants (DS) Black Boater (DS) Black Hi-Tops (Pro-Laps) Mohawk & Beard (Macisla Barber in zuid-oost LS) Normale pic Eentje met ENB series En nog mijn Savanna, voor die liefhebbers (ook met ENB) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAGangPlayer Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2010 Heb SA weer gespeeld en had CJ wat 'ouder' laten lijken. K weet niet meer waar dit was, maar het was volgens mij wel tijdens een missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sampfan13 Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 Mijn CJ: Met de rechter Feltzer uit End Of The Line en de linker gewoon in de pay 'n spray gespoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 (bewerkt) Dit is de mijne; Bewerkt: 19 april 2010 door Niiek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.