dudedude Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Ik weet het verhaal achter jou CJ Godfather, hij lijkt op een maffia baas en aangezien jij wacht op de godfather game :rolleyes: Of zit ik nu helemaal verkeerd? PS: Waar krijg je bv: Medic Suit? van katie als je 100% hebt met haar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) Hier is mijn CJ: (Sorry voor slechte kwaliteit :wasntme:) Bewerkt: 27 februari 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 hoe laat je gangmembers foto's make? :ph34r: Met L1 geef je de camera aan een gangmember dan komt links boven in je scherm te staan druk L1 op foto te maken ga staan hoe je wilt en druk L1 foto gemaakt Tupac A. Shakur hey mooie screens hoor maar dat wist ik niet eens hihi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) dit is mijn CJ met verboden tattoos :o klik hier voor mijn CJ Bewerkt: 10 maart 2005 door skater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 verboden tatoo's? ik wist niet dat die er waren.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 nou weer wat geleerd zou ik zegge. dit is mijn CJ (zie ook de Walkthrough) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Damn die is breed en vet ik zal mijnes ook nog eens posten... VRaagje wat k niet uit de wallkthrough kan halen.Als ik niet veel eet en train en dat spier ding is bija vol ben ik niet zo breed.En als ik dan weer veel eet wor dik weer te dik! Mijnes is echt niet zo breed zoals die hier allemaal en hij heeft dat spier dingetje toch bijna vol! Any help? Sry als ik het hier niet hoor te vragen mar een nieuw topic lijkt me niet nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 Damn die is breed en vet ik zal mijnes ook nog eens posten... VRaagje wat k niet uit de wallkthrough kan halen.Als ik niet veel eet en train en dat spier ding is bija vol ben ik niet zo breed.En als ik dan weer veel eet wor dik weer te dik! Mijnes is echt niet zo breed zoals die hier allemaal en hij heeft dat spier dingetje toch bijna vol! Any help? Sry als ik het hier niet hoor te vragen mar een nieuw topic lijkt me niet nodig Volgens mij moet je alle Muscles hebben,en een klein beetje Fat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 'K wil ff weten, wat zijn die verboden tattoo's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) Daar was ergens een topic over in het "easteregg forum" Je moet met een jetpack in de gym ofzoiets, achja, kijk zelf maar EDIT: Zie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=5317 Bewerkt: 27 maart 2005 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 hoe krijg je die auto zo ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) hoe krijg je die auto zo ??? Bij de tuning shopt kun je dat. Ik ken de namen niet meer. Maar als je bepaald thema van kleuren kiest ( zo dat hele auto nieuwe stijl krijgt ) dan kun je bij Colors ook nog uit de kleuren kiezen en dan veranderen de kleuren die in jou thema zaten. Edit: Wheel Arch Angels: Locatie Screen Kies uit: Paint Job 1 Paint Job 2 Paint Job 3 En kies daarna de andere kleuren in de andere menu. Bewerkt: 28 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 :blink: uhh oke zal het proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 nou weer wat geleerd zou ik zegge.dit is mijn CJ (zie ook de Walkthrough) The Godfather hoe heb je die kleren zo gekregen?? Want ik vind dat mondkapje niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 The Godfather hoe heb je die kleren zo gekregen??Want ik vind dat mondkapje niet. Die vind je in de winkel waar je in begin van het spel naar toe moest, Binco heet die en dat ding kost 5 dollar ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.