Jump to content

99 Red Balloons


martin7

Recommended Posts

Ik heb zo'n mapje waar alle 99 red balloons opstaan maar ik kan er een aantal niet vinden na lang zoeken. :duh:

Mijn vraag is daarom; heeft iemand ook screenshots van de 99 Red Balloons want ze staan niet op WikiGTA :N

Degene die dat mapje stuurt zal ik zeer dankbaar zijn. _O_

Bewerkt: door martin7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo'n mapje waar alle 99 red balloons opstaan maar ik kan er een aantal niet vinden na lang zoeken. :duh:

Mijn vraag is daarom; heeft iemand ook screenshots van de 99 Red Balloons want ze staan niet op WikiGTA :N

Degene die dat mapje stuurt zal ik zeer dankbaar zijn. _O_

Ik heb een Engels FAQ gevonden over de red balloons. Er staan handige beschrijvingen en zelfs screens. De screens zijn niet van topkwaliteit maar je komt er wel ver mee. Om de screens te zien moet je klikken op 'image'. Dat staat voor het begin van een bescrijving in het blauw. Klik. Veel succes met het zoeken. ^_^

GTA-fan2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo'n mapje waar alle 99 red balloons opstaan maar ik kan er een aantal niet vinden na lang zoeken. :duh:

Mijn vraag is daarom; heeft iemand ook screenshots van de 99 Red Balloons want ze staan niet op WikiGTA :N

Degene die dat mapje stuurt zal ik zeer dankbaar zijn. _O_

Ik heb een Engels FAQ gevonden over de red balloons. Er staan handige beschrijvingen en zelfs screens. De screens zijn niet van topkwaliteit maar je komt er wel ver mee. Om de screens te zien moet je klikken op 'image'. Dat staat voor het begin van een bescrijving in het blauw. Klik. Veel succes met het zoeken. ^_^

GTA-fan2

dankje heel erg _O_ _O_ _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ze staan wel op wikigta daar heb ik ze ook van en daar kloppen ze allemaal

je moet naar vindplaatsen en dan naar red baloons dan staan er allemaal stippen waar ze zitten en als je je muis erop houd staat er ook hoe hoog ze zitten

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
ze staan wel op wikigta daar heb ik ze ook van en daar kloppen ze allemaal

je moet naar vindplaatsen en dan naar red baloons dan staan er allemaal stippen waar ze zitten en als je je muis erop houd staat er ook hoe hoog ze zitten

ja ik ook

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...