Jump to content

garfield


js007

Recommended Posts

in dit topic kun je praten over garfield

de dikke, luie, vette kat

dit is een screen van garfield ( strip)

garfield_02.jpg

screen garfield ( film)

garfield04.jpg

persoonlijk ben ik een fan van zijn videogames en zijn films

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

ik vondt de tweede beter als de eerste maar bij de eerste vondt ik het spijtig voor dat hondje dat die weg was, bij de tweede vondt ik grappig dat die agressieve hondt in die bewaker of een man z'n ballen beet dat was grappig :schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vondt de tweede beter als de eerste maar bij de eerste vondt ik het spijtig voor dat hondje dat die weg was, bij de tweede vondt ik grappig dat die agressieve hondt in die bewaker of een man z'n ballen beet dat was grappig :schater::schater:

die man is jon chlees ( als ik het goed schrijf ) Q van james bond!!!! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

De films zijn beiden echt heel erg slecht en totaal niet grappig, veel te voorspelbaar. Ik wist niet eens dat er een videogame van was, dus die zal ook wel slecht zijn aangezien ik de meeste games wel ken. Desondanks zijn de strips van Garfield echt meesterlijk. Ik heb het via één of andere site voor elkaar weten te krijgen dat ik elke dag gratis de nieuwe Garfield via m'n mail krijg (wel in 't Engels). Ook heb ik een paar van die pockets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...