js007 Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 De films zijn beiden echt heel erg slecht en totaal niet grappig, veel te voorspelbaar. Ik wist niet eens dat er een videogame van was, dus die zal ook wel slecht zijn aangezien ik de meeste games wel ken. Desondanks zijn de strips van Garfield echt meesterlijk. Ik heb het via één of andere site voor elkaar weten te krijgen dat ik elke dag gratis de nieuwe Garfield via m'n mail krijg (wel in 't Engels). Ook heb ik een paar van die pockets. je bent fan of je bent er geen ( film ) games ik heb er een paar er zijn wel 1 slechte bij ( ik weet de naam niet meer '' je moet rondlopen met een stofzuiger '' ) strips zijn ook met de hand gemaakt en dan wel afgewerkt in de computer Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik heb alleen zo een garfield stripboekbundel in de wc staan.maar de grappen zijn nou niet egt lachwekkend. het enige nut van die stripboekbundel is dat als er ooit een tekort aan wc papier is, dat ik nog wat extra papier bij de hand hebt Reageren
js007 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik heb alleen zo een garfield stripboekbundel in de wc staan.maar de grappen zijn nou niet egt lachwekkend.het enige nut van die stripboekbundel is dat als er ooit een tekort aan wc papier is, dat ik nog wat extra papier bij de hand hebt gevoel voor humor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.