RickyRicky Geplaatst: 30 november 2003 Rapport Geplaatst: 30 november 2003 :rolleyes: Ik heb de easter egg gevonden maar ik weet niet wat ik ermee kan Wie kan me vertellen wat je ermee kunt RickyRciky Reageren
Joriz Geplaatst: 30 november 2003 Rapport Geplaatst: 30 november 2003 :rolleyes: Ik heb de easter egg gevonden maar ik weet niet wat ik ermee kanWie kan me vertellen wat je ermee kunt RickyRciky Niks, het is gewoon een geintje in GTA! Reageren
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Geplaatst: 25 december 2003 Waar kun je die "Easter Egg" vinden dan?Hoe ziet dat ding eruit? Reageren
Joriz Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Geplaatst: 25 december 2003 De easteregg (paasei) is te vinden in het VCM gebouw. Het is het makkelijkst te vinden als je vanaf de filmstudios naar downtown rijd. Als je brug over bent meteen remmen uitstappen. Naar rechts lopen daar zit ergens een deur opening. Als je daar naar binnen gaat kom je op het VCM gebouw. De trappen op naar helipad. voorbij Heli lopen. Dan springen naar gebouw wat er dicht tegen aan zit op uiterste puntje. Dan spring je door de muur en kom je bij de paasei. Het begrip paasei in computerspelen is al heel oud. In vele games zitten er verstopte geintjes in. Omdat je in de game netzo als met pasen naar verborgen dingen zoekt (met pasen de eieren) noemen ze dit zo. Rockstar North heeft het woord paasei iets te letterlijk genomen. jammer genoeg was de paasei te makkelijk te vinden. Door GTA Vice City zijn nog veel meer geintjes verspreid. maar daar ga ik nu niet verder over vertellen. want dan kan ik wel een boek schrijven! Reageren
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Geplaatst: 25 december 2003 Oke, bedankt. Ik heb hem nu ook gevonden... ...maar daar ga ik nu niet verder over vertellen. want dan kan ik wel een boek schrijven! Veel succes met dat boek :-) Reageren
Joriz Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Geplaatst: 26 december 2003 ZO gek ben ik ook weer nie! :lol: Iedergeval succes met het zoeken van de paaseieren! Reageren
rwesterh Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Geplaatst: 26 december 2003 Die ene heb ikgevonden, maar zijn er meer? Reageren
Joriz Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Geplaatst: 26 december 2003 Er zijn niet nog meer echte paaseieren. Maar er zijn nog wel wat grapjes te vinden. Reageren
rwesterh Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Geplaatst: 26 december 2003 Maar wat moet ik verstaan onder de categorie "grapjes"? Nog meer van deze dingen of ook voertuigen/skins en dat soort dingen? Reageren
Don Falcone Geplaatst: 20 januari 2004 Rapport Geplaatst: 20 januari 2004 ey noem is nog meer van die grapies want ik ken alleen de easter egg Reageren
Joriz Geplaatst: 20 januari 2004 Rapport Geplaatst: 20 januari 2004 Meer van dat soort secrets kan je vinden op GTAgames.nl De URL is: http://www.gtagames.nl/vcglitchtips.php Reageren
Don Falcone Geplaatst: 20 januari 2004 Rapport Geplaatst: 20 januari 2004 jah dat heb ik al gelezen maar dat was ik vergeten te vertelluh dat ik dat ook wist Reageren
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Geplaatst: 22 januari 2004 Jah...ik heb ook een geintje gevonden..ik weet niet of jullie hem al wisten... Maar bij de vuurtoren in het water...is een onzichtbare rots...vlak bij een boei.. Dat is wel grappig want ik vaarde er in een keer tegen op Reageren
8-Ball Geplaatst: 18 februari 2004 Rapport Geplaatst: 18 februari 2004 Ik heb hem ook gevonden, ik vind hem wel leuk maar je kunt er alleen naar kijken. Zal in de Nieuwe GTA ook een geintje verstopt zitten? Reageren
djvinnie Geplaatst: 22 maart 2004 Rapport Geplaatst: 22 maart 2004 Vind het wel een beetje onzin zo'n EI!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.