Jump to content

Easter Egg


RickyRicky

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    16

  • Baffie

    10

  • 8-Ball

    6

  • Tim14

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is wel leuk! Alleen je kan je niks nee! Mijn vraag is: is er in san andreas ook een grap? bijv een grappige grap: een comblianen hoed in gta3 :D

Niemand heeft San Andreas nog gespeeld...

dus niemand weet (behalve Rockstar) of er een geintje in zit...

---> klinkt misschien dom maar ik denk ook wel dat er EEN geintje inzit

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gewoon de hoed van De Comblianen in Fort Stounton en Cedar Grove, je kunt er niks mee, maar toch een gek en een grappig grapje!

Volgens mij staat deze topic in de vice city help map......hoort deze niet in de in het praat forum of in de GTA 3 map.....?????

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij staat deze topic in de vice city help map......hoort deze niet in de in het praat forum of in de GTA 3 map.....?????

Ik stel gewoon een vraag an 8-Ball, en hij geeft daar antwoord op.. Heel gewoon dus! Als dat in een andere topic staat, en ik zou dat weten.. Dan zou ik het hier niet vragen! <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij staat deze topic in de vice city help map......hoort deze niet in de in het praat forum of in de GTA 3 map.....?????

Ik stel gewoon een vraag an 8-Ball, en hij geeft daar antwoord op.. Heel gewoon dus! Als dat in een andere topic staat, en ik zou dat weten.. Dan zou ik het hier niet vragen! <_<

ik bedoel te zeggen dat jij wel allerlei berichten na mij toestuurd dat ik bij (bijna) elk bericht afwijk van de titel van de topic........Maar wat doe je nu zelf dan??? De topic begon over de easter eag in GTA Vice City......en nu hebben jullie het over een 1 of andere colombiaan in GTA 3 als ik me niet vergis.....ligt het nou aan mij of moet jij eerst eens in de spiegel kijken voor dat je iemand anders becritiseerd!!! :angry: :angry: :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
hahha....jah...het gaat wel over het eater egg dus je moet er wle bij blijven jah

je hebt gelijk DJVInnie

ja hij zit mij ontzettend te becritiseren met allerlei PB's maar dat hij er zelf aan mee doet mag neit gezegd worden!

Link to comment
Delen op andere websites

hahha....jah...het gaat wel over het eater egg dus je moet er wle bij blijven jah

je hebt gelijk DJVInnie

ja hij zit mij ontzettend te becritiseren met allerlei PB's maar dat hij er zelf aan mee doet mag neit gezegd worden!

Hij heeft gelijk Le Freak! Ik ben niet tegen je maar jullie hadden het over

Colombianen of iets dergelijks, en dan zegt Dj Vinnie dr wat van, en dan

wordt hij zowat vermoord met berichtjes. Beetje rustig aan he.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Mijn vraag is: is er in san andreas ook een grap?

Één?! GTA zit stampensvol met dat soort geintjes! In GTA III zijn ook tig van die dingen te vinden, over GTA VC zijn ook pagina's vol met geintjes te vinden dus maak je nu maar niet druk over de vraag of er in GTA SA van dat soort dingen zitten. Die komen er heus wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...