metallicaman Geplaatst: 19 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2004 Over die grapjes, het schijnt zo te zijn dat er 101 hidden packages zijn in vc, k heb em nog steeds nie gevonde die laatste, het was geloof ik een soort actie van rockstar. Dan was er nog een andere die ik maar niet voor elkaar krijg, er is namelijk een soort aanplakbiljet aan de achterkant van ammunation in downtown. Daar kun je alleen bij als je het volgende doet: Pak je seasparrow van je mansion (diaz), en vlieg ermee in je huis(het gedeelte met dat zwembad, dus in de achtertuin). Vervolgens kun je dan onder de stad vliegen of zo, heel vaag in ieder geval, ik heb het al 50 keer geprobeerd maar het lukt niet, misschien enkele tips, behalve veel geduld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 19 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2004 Download de vice city trainer! Dan kan je met een Jetpac dwars door elke muur heen. Enne, die 101e package, dat geloof ik niet. Misschien bedoelen ze het volgende: Als je ze allemaal hebt, verschijnt er een doormiddengehakte package in het hotel, met drugs erin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 19 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2004 een doormiddengehakte package in het hotel, met drugs erin. Die heb ik nog nooit gezien! Waar precies in het hotel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 In je kamer, op een soort tafeltje. (rechts als je je de deur door komt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 In je kamer, op een soort tafeltje. (rechts als je je de deur door komt) Oke :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metallicaman Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 Oh jah, die in het hotel natuurlijk, dat zou natuurlijk best kunnen. tnx! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 ja zeg dat wel <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 (bewerkt) :rolleyes: Ik heb de easter egg gevonden maar ik weet niet wat ik ermee kanWie kan me vertellen wat je ermee kunt RickyRciky ik je kan er niks mee aleen naar kijken Vind het wel een beetje onzin zo'n EI!! ik vind het wel grappig Edit door 8-Ball: Niet dubbelposten, gebruik de edit knop. Bewerkt: 27 juni 2004 door 8-Ball Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 als ik dicht bij de brug van de filmstudio kom dan blijft mijn spel hangen Mr. Cortez: Dit moet je niet hier plaatsen. Dit gaat over de Easter Egg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 Kan dat je een bestand hebt verwijderd maar effe On Topic.Ik zal dat paaseitje ook wellles ergens gaan zoeken.Mischien wel een Paashaas skin maken:P Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 (bewerkt) dat zoiets nooit rot, zo'n ei... Bewerkt: 23 juli 2004 door samus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 Waar the hell slaat dat nou weer op? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 Spam <_< Mr. Cortez: Hier zijn wij voor. <_< Als je suggesties hebt moet je een PB naar een Admin sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 (bewerkt) ok, sorry,.. Bewerkt: 27 juli 2004 door samus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 In je kamer, op een soort tafeltje. (rechts als je je de deur door komt) heeft iemand daar een screen van? dat heb ik nog nooit gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.