Tim14 Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 ee dat is leuk.. zal tommy zelf ook coke snuiven of aan drugs zitten? Reageren
The Godfather Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 (bewerkt) nee dat doet zijn advocaat(rosenberg) voor hem zoals Kent Paul het zei: That guy could send an innocent man, al the way to deathrow Bewerkt: 18 augustus 2004 door The Godfather Reageren
Lantyz Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 zoals Kent Paul het zei: That guy could send an innocent man, al the way to deathrow Uhm... Wat heeft dat met drugs te maken? :huh: Reageren
Tim14 Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 wat betekent dat precies dan? sorry mijn engels is een beetje slecht Reageren
Lantyz Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Het betekent (vrij vertaald): 'Die gast kan een onschuldige helemaal naar de 'deathrow' laten veroordelen.' (Wanneer je tot de 'deathrow' bent veroordeeld krijg je de doodstraf) Ofwel een ludieke manier om te zeggen dat je Rosenberg niet helemaal vertrouwd als advocaat... Reageren
Tim14 Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 aha dat betekent dus ook wel een beetje dat rosenberg een hele gode advocaat is... dat is ook wel nodig voor tommy Reageren
Lantyz Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 aha dat betekent dus ook wel een beetje dat rosenberg een hele gode advocaat is... Ehm... :huh: Nee, niet echt... Oh, never mind. Reageren
nick Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 He bij downtown in de zee vlak voor de brug van downtown naar prawn island is een rots en als je daar rondom vaart zie je aan een kant een beeldtje!!!!!!!!!!! blauw met rood dacht ik! He bij downtown vlak voor de brug is een rots in het water als je daaromheen vaart zie je een beeldtje blauw met rood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook een geintje van *R He die dat verborgen pakketje in je hotel heb je al eerder hoor niet bij 100 pakketjes pas <_< Reageren
asperitas Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 kan iemand mij een paar meer vertellen? ik ga ze opzoeken:P Reageren
jussie123 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 maar je kan er niks mee tog het is tog alleen grapig:D:P :lol: Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 He bij downtown vlak voor de brug is een rots in het water als je daaromheen vaart zie je een beeldtje blauw met rood!Ook een geintje van *R Bedoel je soms dit 'beeldje'? Da's namelijk geen beeldje, maar een lijk Vermoord, en met een blok beton aan zijn voeten het meer in geduveld. Of met een blok beton het meer in geduveld, en dan vermoord... Er zijn er meerdere van in GTA VC. Reageren
cjsa Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 hahahahaha cool zeg man echt heeeeeeeeeeeelkool Reageren
Baffie Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Ik heb de Easter Egg nu ook gevonden, wel jammer dat je in Vice City geen kerst of Pasen hebt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.