Jump to content

PC Valt Uit

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, mijn pc valt soms uit als ik games speel of dvd's kijk dat heb ik al sinds ik de computer heb gekocht en de fabrikant kan er niks aan doen.

Misschien kunnen jullie mij helpen.

Greetzzz Don Stracci :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk even naar de temperatuur van je CPU. Dit kan met behulp van Everest Home Edition.

Download link: http://filehippo.com/download_everest_home/

En dan:

Links in het menu: Computer > sensors > Wacht heel even > CPU temperatuur.

Als het te hoog is, heb je waarschijnlijk problemen met je ventilatie.

Als je nog garantie hebt en je dit vanaf begin al aan hebt, moet je hem inruilen voor een andere. Weet je zeker dat je dit echt had toen je hem gekocht hebt?

Probeer je PC ook eens te scannen.

Bewerkt: door Gangsta
Wanneer zijn mijn ventilatoren goed?

(Sorry, maar ik weet niet zoveel van computers af)

Maakt niks uit hoor..xD

Wanneer je CPU boven de 70 graden is, is dat slecht. Dus hopelijk onder de 60 graden.

Aangezien jij zegt dat het tijdens het gamen en films kijken is, denk ik dat er toch iets mis zou zijn met je ventilatoren.

Als je aan het gamen bent wordt je CPU warm. Als het te warm wordt kan er zoiets gebeuren.

Je kan ook je PC openen en kijken of je ventilator wel draait, maar je kan ook gewoon kijken of je temperatuur hoog is.

Dus:

Onder de 60 graden is het goed. Maar soms kan het ook zo zijn dat je bij de 50 graden al problemen hebt.

Kijk even bij het programma Everest Home Edition hoeveel je temperatuur is. (Bij Computer > Sensors)

Geplaatst:

Effe Offtopic, als ik te godfather wil staren komt er een zwart scherm en als ik dan taakbeheer oproep zegt die reageert niet.

Wat moet ik doen?

Effe Offtopic, als ik te godfather wil staren komt er een zwart scherm en als ik dan taakbeheer oproep zegt die reageert niet.

Wat moet ik doen?

Is dat alleen bij The Godfather, of ook bij andere spellen? Als het alleen bij The Godfather is raad ik je aan even het opnieuw te installeren.

Ik raad je ook aan (als je het niet doet) je computer schoon te maken. Denk hierbij aan: fouten bij registry, onbelangerijke troep, maar ook spyware en ad-aware.

Download ad-aware 2007 en scan je computer met smartscan. Dit helpt en fixt vele problemen.

Adaware downloaden kan je op deze website doen:

http://www.snapfiles.com/get/adaware.html

Download ook CCleaner. Dit verwijdert onbelangerijke troep en maakt je computer wat sneller. http://www.ccleaner.com/

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...