Jump to content

Wapens, map


Vic Vanc

Recommended Posts

Helaas is er geen in-game map bij GTA III, zoals deze er wel is bij de latere GTA's. Wil je toch de plattegrond hebben, dan kun je hem printen van WikiGTA. Je kunt de gedetailleerde kaart nemen, maar je kunt ook de ongedetailleerde printervriendelijke nemen.

Je kunt de wapens kopen in de Ammunations die je op elk eiland kunt vinden, met uitzondering van Shoreside Vale, welke geen Ammunation heeft. In Portland zal de Pistol beschikbaar zijn na, volgens mij, de missie 'Farewell Chunky Lee Chong' en de Uzi na 'Cipriani Chauffeur', dacht ik. Dit weet ik alleen niet 100% zeker. In ieder geval komt er een bericht op je pager zodra je een wapen vrij hebt gespeeld. In Staunton Island zijn de wapens direct beschikbaar zodra je daar arriveert, hiervoor moet je eerst de missie 'Last Requests' hebben voltooid.

Op deze pagina vind je overigens nog vindplaatsen van wapens. Beweeg met je cursor over het bolletje om te zien welk wapen je waar kunt vinden. Onderin kun je ook nog specifiek zoeken naar één wapen.

Succes. :)

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...