Svenie Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 En de winaar is Kraay. proficiat en bedenk een mooie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) bij gebrek aan response van Kraay en gezien ik het eerste aankwam met uberhaubt politiebureau eigen ik me deze ronde even toe en relatief makkelijk en een mooi plaatje , wat wil je nog meer Bewerkt: 3 mei 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 bij gebrek aan response van Kraayen gezien ik het eerste aankwam met uberhaubt politiebureau eigen ik me deze ronde even toe [FOTO] en relatief makkelijk en een mooi plaatje , wat wil je nog meer Ik wil dat je je post edit, de foto weghaald, en een PM aan Kraay stuurt waarin je hem aan dit topic herrinerd. Dat laatste zal ik wel even doen. Mvg, Moonbeam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 @Coz: Je hebt gelijk dat ik wat laat ben, ik was het namelijk vergeten. Daarom zou ik het gewaardeerd hebben als je me een PB stuurde..Daarom ook bedankt voor de PB Moonbeam . Maar omdat ik idd wat laat ben, laten we maar verder gaan met de screen van Coz.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 @Coz: Je hebt gelijk dat ik wat laat ben, ik was het namelijk vergeten. Daarom zou ik het gewaardeerd hebben als je me een PB stuurde..Daarom ook bedankt voor de PB Moonbeam .Maar omdat ik idd wat laat ben, laten we maar verder gaan met de screen van Coz.. :o .. sorry ontschoot me even toen ik dit topic niet al te helder meer midden in de nacht tegen kwam :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Tsja dat heb ik ook wel eens Maar even ontopic, Ik denk dat het hier is Let niet op de nummers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 die screen is genomen vanuit dat gebouw met die doorzichtige ramen waarin je zelf niet kunt. (ik hoop enkel dat je niet wil weten welke verdieping ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) die screen is genomen vanuit dat gebouw met die doorzichtige ramen waarin je zelf niet kunt.(ik hoop enkel dat je niet wil weten welke verdieping ) in het vervolg gewoon aanduiden op een plaatje maar ik weet wat je bedoelt , want het is goed gtagangster heeft dus de beurt Bewerkt: 9 mei 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) bij gebrek aan response van Kraayen gezien ik het eerste aankwam met uberhaubt politiebureau eigen ik me deze ronde even toe en relatief makkelijk en een mooi plaatje , wat wil je nog meer hoe kom je in dat gebouw?? op de ps2? (als dat kan) en dan nog iets: waarom word dit topic niet vastgeplakt? Bewerkt: 6 mei 2006 door plippop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) hoe kom je in dat gebouw??op de ps2? (als dat kan) en dan nog iets: waarom word dit topic niet vastgeplakt? beetje hacken dus op de ps2 .. neen was overigens om te proberen of ik daaruit ook een mooie panorama foto voor dit topic kon maken Bewerkt: 6 mei 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sarwish Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 nu effe ik welke spoort school is dit en in welke stad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Dat is in San Fierro. Naam van de sportschool is Cobra Marital Atrs (gym). Edit: Alhoewel ik niet weet dat je aan de beurt bent. Ik zie nergens CoZ iemand de beurt geven. Bewerkt: 7 mei 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Alhoewel ik niet weet dat je aan de beurt bent. Ik zie nergens CoZ iemand de beurt geven. Ik wel, hij geeft gtagangster de beurt... die screen is genomen vanuit dat gebouw met die doorzichtige ramen waarin je zelf niet kunt. (ik hoop enkel dat je niet wil weten welke verdieping ) in het vervolg gewoon aanduiden op een plaatje maar ik weet wat je bedoelt , want het is goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Sarwish heeft dus een dubbelacount: GTAgangster.. Nee grapje. Maar dat betekend dus dat Sarwish niet aan de beurt is.... Of wel soms? Via PM contact de beurt gekregen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Ik wel, hij geeft gtagangster de beurt... er is immers ook maar een groot "dat gebouw met die doorzichtige ramen waarin je zelf niet kunt" excuus .. had aan beide kanten iets duidelijker gekunt gtagangster heeft dus de beurt Bewerkt: 9 mei 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.