Jump to content

[CON] RC-RL [SA]


Puma

Recommended Posts

Puma, jij bent lekker bezig! De humor is echt optimaal! Ik vind dit een prachtig project, zelf vind ik het altijd leuk met die RC dingen te vliegen en nu ik ze ook in het groot kan bevliegen! Nice! Misschien een paar tips: Zorg ervoor dat de voertuigen niet te groot word, nu is hij een beetje te groot vind ik. Kan je het machinegeweer er ook op zetten? Het lijkt me wel leuk om wat rond te vliegen in een mega RC vliegtuig en zo andere mensen neer te schieten. Ga je ook de RC Bandit, RC Helikopter en de RC Tank vergrootten? Ik wil als laatste nog even zeggen(een woordje dat ik al tijden niet meer zei)

KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, vandaag is/was de Bandit aan de beurt. Dit keer een auto, dus; deze keer ook tuning-mogelijkheden toegevoegd, ook al zijn het er weinig (wielen, hydraulics, bass boost, kleur en nitro).

Mooi gemaakt zoals al je andere dingen!!

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje.. Next one: Goblin.

rlgoblin1mr5.jpg

De laatste is de RC-Tiger, de bestuurbare mini-tank, die, logisch genoeg, de Rhino gaat vervangen (Bandit vervangt Hotring, Goblin VCN-Maverick, Baron vervangt Stuntplane).

Ook wel vet :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan hoop ik dat je de Tiger ook geslaagd vindt:

rltiger1rg9.jpg

Het is me niet gelukt om 'm tunable te maken; ik heb een "0" in plaats van de "-1" aan het eind van de "vehicle.ide"-lijn veranderd en een "carmods.dat"-lijn toegevoegd, maar toch werkt het niet. Iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan hoop ik dat je de Tiger ook geslaagd vindt:

rltiger1rg9.jpg

Het is me niet gelukt om 'm tunable te maken; ik heb een "0" in plaats van de "-1" aan het eind van de "vehicle.ide"-lijn veranderd en een "carmods.dat"-lijn toegevoegd, maar toch werkt het niet. Iemand een idee?

Ja, zekers :puh: die vind ik ook wel geslaagd :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...