Donald F. Duck Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Het ziet er weer geslaagd uit! Als er een download komt download ik ze zeker! KUTGW! Reageren
Evan Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 nice! de baron en de tiger zien er het vetst uit! ga ik ckers downloaden als je hem online gooit lateeerr Reageren
Puma Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Ze zijn allemaal klaar en staan online. De downloadlinks staan in deze post, de eerste post en je kunt ze natuurlijk ook downloaden op m'n site (http://puma.9sec.nl). Enjoy, en vertel me wat je ervan vindt. Download RL-Tiger!Download RL-Goblin! Download RL-Bandit! Download RL-Baron! Exclusief voor Nederland (en België ): Er zal een videootje komen. Bewerkt: 28 februari 2008 door Puma Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Lkkr geil xD Die Tiger vind ik nog altijd het beste of de Bullet vervangen door de Bandit, echt scheuren door de straten met een reusachtige speelgoedauto Rating : - Aangeraden - Origineel - Vet - Deftig xD Tom Bewerkt: 28 februari 2008 door .:TOM:. Reageren
Timske Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ik stem: Orgineel. Ik vind gewoon leuk dat iemand op zon idee komt op van iets kleins iets groots te maken en dat aan andere wil laten zien de geintereseerd zijn en het is leuk om zulke reacties over iets leuks te lezen en ik geef je een 8.5! Groeten Tim Reageren
FerryN Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Zeer leuk Puma, zoals ik in je gtaforums.com topic al had gezegt. Komt de andere twee rc's ook nog, of blijven die klein? heb nog niet op gtaforums.com gekeken of je gereageert hebt. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.