Jump to content

User track player gta 3


Vic Vanc

Recommended Posts

Ik heb gezien bij gtamissions dat je een user track player hebt bij gta 3. Hoe stel je die in?

Ga naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII' en zoek naar een map genaamd 'mp3'. Kopieër je .mp3 bestanden hierin en ga ingame de radiostations langs totdat je de zender 'User Tracks Player' hebt gevonden. Dit kan wel alleen op de PC versie, en niet op de PS2/XBox versie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gezien bij gtamissions dat je een user track player hebt bij gta 3. Hoe stel je die in?

het staat niet in de walkthrough dus het zit al zeker niet in het spel

andere optie zie hier boven :D

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gezien bij gtamissions dat je een user track player hebt bij gta 3. Hoe stel je die in?

Ga naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII' en zoek naar een map genaamd 'mp3'. Kopieër je .mp3 bestanden hierin en ga ingame de radiostations langs totdat je de zender 'User Tracks Player' hebt gevonden. Dit kan wel alleen op de PC versie, en niet op de PS2/XBox versie. :)

Ik heb alles gedaan heb hem op de pc. Nu staat er geen user track player of wat er mee te maken hebt :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet helemaal zeker of deze actie ook op GTA III zit, maar volgens mij moest je ook de nummers scannen door naar 'Options --> Audio Options --> User Track Options' en daar op scan te klikken. Daarna kun je in de wagen door de lijst met radiozenders scrollen tot je 'User Track Player' als zender tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA III hoef je je eigen geluidsfragmenten niet te scannen: die optie bestaat alleen voor 'GTA: San Andreas'. Ook heet de radiozender geen User Track Player, maar MP3 player. De naam "User Track Player" komt wederom uit GTA SA, maar dat wordt door enkelen regelmatig door elkaar gehaald.

Wanneer je de instructies uit de eerste zin van ..::GhostRider::.. goed hebt opgevolgd, dan moeten de nummers gewoon werken. Zoek dan uiteraard wel naar de naam MP3 Player tussen de radiozenders, want waarschijnlijk zag je deze eerst over het hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het ook zijn dat je teveel nummers hebt? Heb nu wat nummers verwijdert maar hij zit er niet in de mp3 player :?
Ik weet niet of dit kan, maar je komt er zo achter als je ongeveer 20 nummers erin zet en de rest eruit haalt. Dan zou het in ieder geval moeten werken. Zorg er ook voor dat het echt .mp3 is en niet een ander audio formaat. Zorg er ook voor dat je al de bestanden gewoon los ín GTA3/mp3/ hebt staan. Ten slotte moeten het ook geen snelkoppelingen zijn naar de muziekbestanden, maar echt de bestanden zelf. Scroll nu naar MP3 Player ingame en het zou toch echt moeten werken.
Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik er zo naar toe: Documenten-->GTA3-->MP3 player.?

Nee, je moet naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII' gaan en daar zal je een map zien genaamd 'mp3'. Hier moet je alle muziek in doen en dan in GTA III naar de zender 'User Track Player' te gaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...