Jump to content

Playstation Home


philip14

Playstation Home  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij ervan?

    • Vet!
      45
    • Lijkt mij wel aardig
      22
    • Ik moet het eerst nog zien
      13
    • Lijkt mij niet veel aan
      10
    • Erg saai
      16
    • Anders, namelijk
      7


Recommended Posts

  • Reacties 380
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    70

  • Rullez

    54

  • studio dewolf

    25

  • Reinier93

    16

Die beta-keys zijn volgensmij alleen voor amerikanen..

nee.. juist voor Europa, zijn vorige week 100.000 mails gestuurd en gisteren nog eens paar honderduizend (denk ik), want het zijn er wel veel die ze hebben gekregen. Zogenaamde loyale gebruikers volgens Sony. Maar dan wil ik wel weten waarom ik niet loyale ben volgens hun.

Link to comment
Delen op andere websites

Een aantal dagen geleden heb ik een code ontvangen waarmee ik Playstation Home kon binnen halen naar mijn PS3 (minder dan 100 MB groot). Het spel moest daarna nog een kleine update downloaden en doormiddel van een tutorial kon je meteen aan de gang. Wat opvalt is dat ondanks mijn zeer snelle Internet je nogal wat laden tussen de ruimtes/het plein hebt. Dit duurt zeker geen minuten (behalve de eerste keer waar het naar je HD wordt geladen), maar die 10 seconde wachten die je steeds hebt als je een andere ruimte binnen komt is nogal irritant. Vooral omdat de ruimtes (nog) niet zo groot zijn.

Mijn indruk is verder nog te kort van het spel om er uitgebreid verder op in te gaan, maar ik denk dat het uiteindelijk wel populair wordt (al moeten vooral de mensen daar voor zorgen).

Wel merk je dat omdat Playstation Home gratis is er dus ook op sommige plekken advertenties in het spel hangen (posters op muren ed.) en dat er dus in de toekomst ook wel gesponsorde ruimtes zullen volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

jes ik heb ook een key ontvangen !

op mijn amerikaanse account !

WELCOME TO HOME BETA

Dear PlayStation®Network member,

Congratulations, you have been selected to help beta test PlayStation®Home!

We appreciate your help in making the PlayStation®Home experience the best it can be! Please log in to Home this evening from 5 PM - 7 PM PST for a big celebration of

Version 1.0 and a load test of our new features.

How to download

After you have signed in with your PlayStation®Network Account:

- Go to the PlayStation®Store on the PLAYSTATION 3 system XMB™ (XrossMediaBar)

- Select "Redeem Codes"

- Enter the code (below)

- Click "Continue"

- The download will be available on the next screen

Please note: The unique code is case sensitive and must be entered exactly as displayed.

Thank you for your continued support of the PlayStation®Network, and we look forward to seeing you in PlayStation®Home.

Yours truly,

The PlayStation®Network

Sony Computer Entertainment America

kijk zo'n mailtje moet je dan ontvangen hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Die beta-keys zijn volgensmij alleen voor amerikanen..

nee.. juist voor Europa, zijn vorige week 100.000 mails gestuurd en gisteren nog eens paar honderduizend (denk ik), want het zijn er wel veel die ze hebben gekregen. Zogenaamde loyale gebruikers volgens Sony. Maar dan wil ik wel weten waarom ik niet loyale ben volgens hun.

Ik heb inmiddels op internet een key gevonden en die blijkt ook nog te werken:), mensen die een key willen moeten maar eens via google zoeken, op die manier heb ik er ook een gevonden. (Hij werkt maar 1 keer dus je moet wel de eerste zijn die hem intikt.

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Die beta-keys zijn volgensmij alleen voor amerikanen..

nee.. juist voor Europa, zijn vorige week 100.000 mails gestuurd en gisteren nog eens paar honderduizend (denk ik), want het zijn er wel veel die ze hebben gekregen. Zogenaamde loyale gebruikers volgens Sony. Maar dan wil ik wel weten waarom ik niet loyale ben volgens hun.

Ik heb inmiddels op internet een key gevonden en die blijkt ook nog te werken:), mensen die een key willen moeten maar eens via google zoeken, op die manier heb ik er ook een gevonden. (Hij werkt maar 1 keer dus je moet wel de eerste zijn die hem intikt.

Wil jij hem dan sharen met mij mijn PSN-ID is svenw1 . _O_

Link to comment
Delen op andere websites

of sony mailen heb code gehad wil niet werken bladie bladie bla

Kan ik ook proberen. :Y

Maar eerst wil ik het proberen met hem te sharen. :Y

het is toeval dat ik wist want check 1x in 2 weken mail

Maar bedoel je gemailt via de PC of via de Ps3 ? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Die beta-keys zijn volgensmij alleen voor amerikanen..

nee.. juist voor Europa, zijn vorige week 100.000 mails gestuurd en gisteren nog eens paar honderduizend (denk ik), want het zijn er wel veel die ze hebben gekregen. Zogenaamde loyale gebruikers volgens Sony. Maar dan wil ik wel weten waarom ik niet loyale ben volgens hun.

Ik heb inmiddels op internet een key gevonden en die blijkt ook nog te werken:), mensen die een key willen moeten maar eens via google zoeken, op die manier heb ik er ook een gevonden. (Hij werkt maar 1 keer dus je moet wel de eerste zijn die hem intikt.

Wil jij hem dan sharen met mij mijn PSN-ID is svenw1 . _O_

Nou, dan moet ik je mijn accountgegevens geven dus het wachtwoord en dat lijkt me niet zo'n goed idee.

Ook volgens dit stukje:

Verder in het nieuwsbericht schrijft hij over HOME sharing, wat niet verstandig is ivm je prive gegevens.

"PS. With regards to "gamesharing" Home we've obviously removed the firewall from Home now so it works much like many PSN Games with multiple accounts. However, "gamesharing" involves sharing personal account details and this is just plain dumb.

Never ever give anyone your PSN Login ID or your Password.

Please, be smart about this, giving your account details to someone else is just like giving your account away hoping to get it back.

Open Beta isnt that far away."

BRON

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...