Mister Fuji Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Als ultieme natte droom zat in GTA3-De tank GTAVC-De Appache GTASA-De Jetpack of de Straaljager Wat zal Rockstar nu als volgend ultiem voertuig in deel 4 gaan stoppen? Of welke volgende ultieme voertuigEN... Denk zelf aan meer legerarsenaal, de JSF of zo, of onderzeeers, of slagschepen Reageren
buu Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) ik hoop skates skatboard Bewerkt: 27 januari 2005 door buu Reageren
Lennert Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Misschien een cool voertuig voor op het water (duikboot, jetski ofzo) Ufo zou ook wel cool zijn. Reageren
Renne Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Ik ook ook zoals Lennert. Een duikboot denk ik. Moet echt wel vet zijn!! Reageren
listige larsje Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 ik hoop een onderzeeer of (zoals mister fuji al zei) een slagschip, een skateboard zou ook wel cool zijn Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 LOL ik wil met een spaceshuttle de ruimte in kunnen gaan :lol: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 geef mij maar een op zonnepanelen,op waterstof aangedreven hydrodinamische zonnebank met turbo motor en onderwaterfuntie op wielen Met landvervoersmiddelen heb je genoeg keuzes en met het luchtverkeer ook alleen op het water heb je alleen maar boten <_< ,daar zou R* best meer variatie in mogen stoppen zoals bv. een jetski lijkt me super vet om met een jetski over het water te scheuren. Verder mogen de voertuigen ongeveer het zelfde blijven als in VC en SA Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Een onderzeeér , en dan moet je ook Torpedo's kunnen schieten. Of een hele speciale motor lijkt me ook wel leuk. En zoals iemand zei een slagschip leek me ook wel leuk. Verder zou ik het niet echt weten. Ze doen vast wel een heel mooi voertuig in de volgende GTA. Reageren
Pete-R Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Ik laat de ideeén aan R*ckstar over. Die zijn daar beter in dan ik . Reageren
Na$! Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 ik vind ... : -een ruimte raket -een onderzeeër -skate board -een vliegdekschip misschien? Reageren
Master Carnage Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 :blink: :lol: B) een madkat zoals in mechwarrior mechassault B) of een battle armor en of niet bij voertuig horende geomod zodat je gebouwen op kan blazen B) en de F***ing andere eilanden zoals vice en liberty!!! en zoals al eerder genoemd een goede atmosfeer zodat je inderdaad de ruimte in kan met een raket of space fighter ofzo! als dat er allemaal inzit ben ik meer dan tevreden :ph34r: :ph34r: :alien: Reageren
Thabit Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Oude omaatjes op een scootmobiel, dat je die ouwe omaatjes er zo af kan trekken! Reageren
-Richard- Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 - Surfplank - Duikboot - Waterscooter - Skatebord - Rolstoel? Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Het zou vet strak(rocket power style )als er golfslag zou zijn. maar een surfplank :blink: ik zie het niet snel gebeuren dat R* een surfplank in een GTA spel stopt Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 de blackbird spy plane Niet zo'n heel mooi plaatje maar het gaat om het idee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.