Jump to content

Ultiem Voertuig


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    10

  • Da Phoenix

    9

  • Baffie

    7

  • overv161

    7

zon wage met een sloop kogel om huizen mee te vernielen of een boorwagen waarmee je onder de grond kan (vraag niet an mij wat daar het nut van is)

Wat is daar het nut van?

(BTW: kans is heel klein, dan zouden ze ook nog een hele ondergronds wereld moeten gaan maken, lijkt me sterk)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

een napalm rakettewerper die de halve stad 24 uur (in gta tijd) In de fik zet

PS: de nut ervan is dat het lollig is dat je naar andere plaatsen kunt gaan onder de grond en dat je je eigen tunnels kunt aanleggen en met dat huizen sloop ding kan je huizen mee slopen voor de distroier freaks dat is de nut ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

zon wage met een sloop kogel om huizen mee te vernielen of een boorwagen waarmee je onder de grond kan (vraag niet an mij wat daar het nut van is)

Wat is daar het nut van?

(BTW: kans is heel klein, dan zouden ze ook nog een hele ondergronds wereld moeten gaan maken, lijkt me sterk)

hij zegt vraag me niet wat de nut eraan is

Link to comment
Delen op andere websites

zon wage met een sloop kogel om huizen mee te vernielen of een boorwagen waarmee je onder de grond kan (vraag niet an mij wat daar het nut van is)

Wat is daar het nut van?

(BTW: kans is heel klein, dan zouden ze ook nog een hele ondergronds wereld moeten gaan maken, lijkt me sterk)

hij zegt vraag me niet wat de nut eraan is

Ooit van ironie gehoord, mijn beste vrind?

Link to comment
Delen op andere websites

alemaal heel eg gezzelig en zo maar ach het gaat om het idee als hij er komt bedenkt R* er wel een nuttigheid bij

fiets met 1 wiel weet niet hoe het heet

dat heet gewoon een eenwieler

(truowens niet dubbel posten :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
zon wage met een sloop kogel om huizen mee te vernielen of een boorwagen waarmee je onder de grond kan (vraag niet an mij wat daar het nut van is)

die heb je toch al in SA ?

Link to comment
Delen op andere websites

zon wage met een sloop kogel om huizen mee te vernielen of een boorwagen waarmee je onder de grond kan (vraag niet an mij wat daar het nut van is)

die heb je toch al in SA ?

sloopkogel --> ja

om huizen mee te vernielen --> nee

boorwagen waarmee je onder de grond kan --> nee

Link to comment
Delen op andere websites

van mij mag de apache wel weer terug komen die vond ik vet en dat het leger hem dan ook gebruikt.

Ik zou niet echt weten wat van voertuigen er in moeten komen.

Maar het moet wel bij die tijd passen.

Dus eigenlijk zouden we eerst moeten weten in wat van tijd het afspeelt bijv in 1960 zouden er geen zwaar getunde auto's of hoverboards ofzo zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...