Jump to content

Ultiem Voertuig


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    10

  • Da Phoenix

    9

  • Baffie

    7

  • overv161

    7

Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn, maar een paar opmerkingen...

Ik kan helaas niet maken dat je het schip kan besturen, maar wat ik wel kan maken...

Een helikopterbasis waar een helikopter op staat, vliegtuigen die er kunnen opstijgen.

Weet iemand een goede .3ds to .dff converter?

Dit is het enige wat ik nog nodig heb!

Post hier maar commentaar...

[EDIT] Wat willen jullie nog meer in GTA:SA? :bonk:

Sorry overv161, maar ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ik vind een vliegdek schip dat je niet kan besturen nix aan. Ik vond het nou juist zo leuk dat je een goot (vliegdek) schip zou kunnen besturen. Ik hoop dat je de andere leden wel blij kunt maken met een mod van een onbestuurbaar vliegdekschip, maar ik hoef het niet. Toch bedankt voor de moeite :klap:

OK! :D

Het spijt me dat ik je niet blij kan maken :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn, maar een paar opmerkingen...

Ik kan helaas niet maken dat je het schip kan besturen, maar wat ik wel kan maken...

Een helikopterbasis waar een helikopter op staat, vliegtuigen die er kunnen opstijgen.

Weet iemand een goede .3ds to .dff converter?

Dit is het enige wat ik nog nodig heb!

Post hier maar commentaar...

[EDIT] Wat willen jullie nog meer in GTA:SA? :bonk:

Sorry overv161, maar ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ik vind een vliegdek schip dat je niet kan besturen nix aan. Ik vond het nou juist zo leuk dat je een goot (vliegdek) schip zou kunnen besturen. Ik hoop dat je de andere leden wel blij kunt maken met een mod van een onbestuurbaar vliegdekschip, maar ik hoef het niet. Toch bedankt voor de moeite :klap:

OK! :D

Het spijt me dat ik je niet blij kan maken :N

Maakt niet uit man! ;) Ik vind het al heel aardig dat je probeert ons blij te maken :Y

EDIT: wat kun jij eigenlijk allemaal met modden? ben je d'r goed in? en wat is je specialiteit?

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn, maar een paar opmerkingen...

Ik kan helaas niet maken dat je het schip kan besturen, maar wat ik wel kan maken...

Een helikopterbasis waar een helikopter op staat, vliegtuigen die er kunnen opstijgen.

Weet iemand een goede .3ds to .dff converter?

Dit is het enige wat ik nog nodig heb!

Post hier maar commentaar...

[EDIT] Wat willen jullie nog meer in GTA:SA? :bonk:

Sorry overv161, maar ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ik vind een vliegdek schip dat je niet kan besturen nix aan. Ik vond het nou juist zo leuk dat je een goot (vliegdek) schip zou kunnen besturen. Ik hoop dat je de andere leden wel blij kunt maken met een mod van een onbestuurbaar vliegdekschip, maar ik hoef het niet. Toch bedankt voor de moeite :klap:

OK! :D

Het spijt me dat ik je niet blij kan maken :N

Maakt niet uit man! ;) Ik vind het al heel aardig dat je probeert ons blij te maken :Y

EDIT: wat kun jij eigenlijk allemaal met modden? ben je d'r goed in? en wat is je specialiteit?

Nou, ik ben een gemiddelde modder. Ik kan niet dingen maken zoals Eclipse en Wauzie, maar ik kan best wel coole dingen maken. Ik heb niet echt een specialiteit. Ik ga het schip pas in GTA zetten als de eerste moo mapper er is. Dus jullei zullen helaas nog even moeten wachten. Sorry.

Link to comment
Delen op andere websites

nja een duikbot lijkt me ook vet, en meschien ook een soort ouderwetsen car, zoiets als wat er ook bij je 1ste vriendin in de tuinstaat( gta sa) aleen dan 4 persoon, en mafia achtiger, dta lijkt me echt vet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...