Jump to content

Ultiem Voertuig


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    10

  • Da Phoenix

    9

  • Baffie

    7

  • overv161

    7

-Een vliegtuig waarin je voertuigen en mensen kan vervoeren

-Een RC wagentje, in de tuin van de persoon waarmee je speelt ofzo. Geen race wagen, maar een gewone wagen

-Een F1 wagen die beschikbaar komt nadat je alle races hebt voltooid (net zoals in SA en VC)

Link to comment
Delen op andere websites

het ultime voertuig word nou komt het een rijdende rolstoel

nou f serieus

ik denk dat het een duikboot moet worden met raketlanceerders die je naar alles kan schieten en nog steeds de rustler dat ding werkt goed tegen hydra's

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ja ik snowboarden en sk8tboarden

eerder over gehad, zijn er echt mensen die als ultieme en meest speciale voertuig een snowboard, skateboard of winkelwagentje willen? Ze zijn wel leuk :puh:, dat niet, maar het zijn geen ultiemen...

Xie inderdaad wel wat zitten in een ruimtevoertuig, maar dan alleen richting de maan hoor, niet richting tientallen planeten en sterrenstelsels. Maar vet watervoertuig zou ook leuk zijn, slagschip of zo. Ook zie ik (als het naar mijn idee in Europa gaat afspelen) grote cruiseschepen (bij de Franse riveira) waar je op kunt, maar das niet echt een ultiem voertuig

Ik houd het dus op een raket of zo, of een slagschip

Zou het niet lache zijn, ALS GTA 4 in Nederland zou afspelen? Zou ik te gek vinden...

Maar ontopic:

Ik denk dat de ultime wordt, een unlockbare waterfiets! Nee, geintje, ik denk dat het een watervoertuig word, ook al heb ik liever een vernieuwde water vliegtuig, of water heli... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Yo...nieuw hier :*D

k denk dat ze dr een onderzeeer instoppe...n k hoop op zo'n soort robotachtig toestel met van alles...soort van gundam wing achtig :puh: zal wel nii :ch: k zag ook ergens jetski staan...lijkt me ook kewl 8)

ikzelf probeer nii al teveel te verw8u dan is de verassing xtra groot of de teleurstelling ni zo erg :engel: hehehe

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...