Jump to content

Ultiem Voertuig


Mister Fuji

Recommended Posts

Mijn ultime voertuigen zijn:

De aston martin vanquish uit de jamesbond films inclusief machinegeweren en raketten, de hovercrafts uit die another day, en het ultime james bond voertuig die kleine delta vlieger met raketten en machine geweren.

Verder zouden de Mechs uit de game Chrome Hounds wel cool zijn.pcgames0708jijiachuan08.jpg

hiermee knal je iedere armada af die op je af komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    10

  • Da Phoenix

    9

  • Baffie

    7

  • overv161

    7

Een step als ultiem voertuig?

Ik ben erg benieuwd,

Eerst was het een voertuig op het land dat kon schieten.

Toen een helikopter in de lucht met machinegeweer en normale raketten

Daarna een vliegtuig, verticaal opstijgend, doelzoekende raketten en lichtbom.

Ik heb zo'n vermoeden dat de mogelijkheid van in/op het water er nu ook bijkomt.

Wat wordt trouwens gezien als ultiem voertuig van Grand Theft Auto Liberty City Stories?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wordt trouwens gezien als ultiem voertuig van Grand Theft Auto Liberty City Stories?

Volgens mij de Rhino, er zijn geen nieuwe 'ultieme voertuigen' meer bijgekomen. Verder heb je ook nog de Hunter, maar die kan je enkel spawnen met de CheatDevice.

Link to comment
Delen op andere websites

ja fijn starwars cat, komt er straks een heel leger met robots aanzetten die de hoofdrol speler, jij dus, effe mag inmaken met je minigun, zie het al voor me :schater:

neeh, doe mij maar een 45 kmh bak. Lekker van de nieuwe stad genieten als je er doorheen sukkelt 8)

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De ultieme voertuigen bij de voorgaande GTA's waren telkens nieuw, in GTA2 had je wel een tank, maar die was niet 3D en je kon er naast schieten en rijden verder niks mee. In GTA-vc zaten heli's en was een apache de ultieme verassing. In SA zijn meerdere vliegtuigen voor het eerst en is een vliegtuig het ultieme voertuig. Misschien in de volgende GTA een voertuig op het water aangezien de ultieme van de vorige al op het land en in de lucht waren. Hopelijk een één of andere supersnelle speedbootslagschiptitanicmoedervliegdekschippiratenboot. :D :lol: <_<

In GTA1 was ook een tank

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook niet beslist, ik heb altijd gehoord dat de Rhino als geweldig voertuig van GTA3 beschouwd werd, ik zou het zelf ook niet gekozen hebben, de Dodo is veel bijzonderer, eerste voertuig ooit in een GTA, waar je zonder schans mee van de grond af kunt komen. Maar het is denk ik gewoon omdat het in 3D is, en je er mee kunt schieten, en als je de loop omdraait dat je veel harder gaat.

Volgensmij is het ultieme voertuig een beetje het voertuig waarin je 6 sterren wanted level nog redelijk goed kunt overleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel er zou een GTA JAckass uitvoering moeten bestaan:

Racen in winkelkarretjes van de heuvels van San fiero

Drive-by in caddy met honkbal knuppel om Postbussen af te kloppen :D

Konijnen en kippen pakken :puh:

Serieuze GTA:

een Amfibivoertuig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ICE BANANA Geplaatst 21 Jul 2006, 14:14:58

Wel er zou een GTA JAckass uitvoering moeten bestaan:

Racen in winkelkarretjes van de heuvels van San fiero

Drive-by in caddy met honkbal knuppel om Postbussen af te kloppen

Konijnen en kippen pakken

Een goed idee, maar dan niet alleen GTA jackass, maar gewoon kleine dingen van jackass erin. Anders wordt het zo eentooning :ch:

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er een onderzeeer of Vliegdekschip komt

en dan een hele grote oceaan waar je met je vliegdekschip heen kan en daar laten liggen enzo met hydra's van je schip af en weer terug komen om verder te varen

Er zal dan wel een grote haven moeten komen :Y

wat betreft de onderzeeer..

rockstar zal wel de zee wat dieper moeten maken dan in gta sa :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfel welke nieuwe voertuigen gaan komen.

Gta3, Gta vice city, Gta San andreas, Al die voertuigen lijken op elkaar,

Wat vernieuwing in elk deel, wat meer nieuwe auto's dus in Gta IV verwacht ik geen duikboot,

Of rockstar moet natuurlijk iets heel anders in gedachten hebben.

Maar als er toch al gekke ideén zijn.

Ik wil mini-cooper, die dingen gaan lekker snel, lekker klein ( Italian job ^^ )

Goed om de politie mee af te schudden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...