Jump to content

Ultiem Voertuig


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    10

  • Da Phoenix

    9

  • Baffie

    7

  • overv161

    7

zoals reeds gezegd een F1 wagen zou wel vetjes zijn. als het militair moet zijn graag een jeep met machinegun die je dan moet gebruiken in missies zodat jij het geweer bedient en persoon x rijd. het is nogal moeilijk een geweer in een auto te plaatsen en dan zelf nog te rijden dus dat sluit ik uit. amfibievoertuig is ook wel handig :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zou een onderzeeër nemen. Het is mischien wel leuk om in de ruimte te vliegen maar meer ook niet even het raampje open zetten en schieten op een andere raket. Zou niet eens kunnen die kogels komen waarschijnlijk niet erg ver.

Bewerkt: door Oosterse-Gang
Link to comment
Delen op andere websites

Is er al: IN GTA SA heet hij de Vortex.

Ik zou graag een voertuig willen die héél hard kan, kan vliegen, varen en rijden, onverwoestbaar is en het alleer-belangrijkste: Dat het er goed uitziet! Dus een Auto met als hij gaat vliegen aan de onderkant vleigels tevoorschijn komen, als hij gaat varen een soort ding onder komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij wel leuk zijn als deze dingen erin voorzouden komen :

* Vliegende Auto

* Veel vernieuwde JetPack (Zodat ie zo snel gaat als een Hydra)

*Ufo

*Dat je veel meer GangMembers kon ophalen.

Deze dingen zou ik el leuk vinden :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een gigantish vliegdekschip dat je zelf kunt besturen en dingen op kunt zetten. En dat je er kunt saven zodat je auto's blijfen staan :klap: Ik hoop dat een Nederlandse developer van Rockstar actief is op GTAForum (Vast wel, op zoon groot GTAForum ^_^ ) En dat ie een van onze ideeen serieus gaat nemen _O_ . Een reuze kikker om op te rijden zou ook niet gek zijn (het liefst een blauwe :engel: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...