Jump to content

Ultiem Voertuig


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    10

  • Da Phoenix

    9

  • Baffie

    7

  • overv161

    7

ik zou wel een auto willen die kan varen en kan rijden en misschien ook kan vliegen

Die is er al hoor in San Andreas, de Vortex! Deze kan over het land heen rijden, dienen als boot, en je kunt er zelfs mee vliegen d.m.v. een schans (of iets dergelijks) te gebruiken.

Maargoed, ontoppic: Ikzelf zou het heel vet vinden als er een vliegtuig was waarmee je auto's kan vervoeren. Ook lijkt mij het vet als er een heel mooi groot schip is (een jacht) zoals die van Cortez uit Vice City. De boot moet dan ook mooi van binnen afgewerkt zijn, zodat je ook in de boot kan lopen enzo. Het lijkt me vet als er ook standaard mensen op die boot lopen, die een feestje aan het vieren zijn ofzo :puh: (denk aan de missie 'The Party' van Vice City).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel een jacht waar je ken save enz.

En graag een auto net als kit.(die super auto ben de naam van de serie vergeten :$ )sorry kit :puh: )\

En ja ik ken door gaan en me jacht en me auto beter beschrijfen maar dan krijg een post te groten van een boek

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een cruise Ship dat je kunt kopen en waar je kunt saven met een garage om andere boten in te bewaren.

Ik zie het al voor mij een GTA mannetje in een Space Shuttle richting de maan! . Het zou wel de absolute top zijn om de DMC DeLorean u t Back to The Future erin te hebben! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een duikboot zou idd heel gaaf zijn. Dan moet ook de onderwateromgeving wat spannender gemaakt worden. En het zou ook wel vet zijn dat je grotere schepen kunt besturen en daar ook doorheen kunt lopen. Het lijkt me gaaf dat je in een haven echt schepen ziet varen, die je dan ook kunt jatten. En op de luchthavens zouden echt passagiersvliegtuigen moeten landen, die je kunt kapen. En skateboards ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij echt gaaf om een Tram te zien waar je in kan lopen en dingen kan kopen net zoals in de winkeltje's in San Andreas als voorbeeld (denk aan de frisdrank/snoep automaat). En hetzelfde natuurlijk ook bij andere voertuigen, bijvoorbeeld: Bus/trein/schip en ga zo maar door.

Wat mij ook wel gaaf lijkt is een soort wagen waarmee je kan varen. Ken je de cheat nog van Vicecity. Maar dan dat er nu een echte motor op zit. Of dat als je een boot bestuurt dat je door de bodem kan kijken naar de vissen. Een vliegtuig waarmee je kan vissen :puh:. Wat mij ook gaaf lijkt is een soort motor met een bakje ernaast. En dan van die enorm grote uitlaten eraan. Ook lijkt me zo'n scoot mobiel en een fietsbrommertje cool.

Zo dat 'was' het dan wel een beetje... :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag deze soort voertuigen in Gta IV willen hebben

  • Skateboard
    Boot waarop voertuigen te vervoeren zijn.
    Helikopter waarom voertuigen te vervoeren zijn.
    Rolstoel.
    Minibike's
    Step

Bewerkt: door .Tales.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...