Jump to content

Ultiem Voertuig


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    10

  • Da Phoenix

    9

  • Baffie

    7

  • overv161

    7

De ultieme voertuigen bij de voorgaande GTA's waren telkens nieuw, in GTA2 had je wel een tank, maar die was niet 3D en je kon er naast schieten en rijden verder niks mee. In GTA-vc zaten heli's en was een apache de ultieme verassing. In SA zijn meerdere vliegtuigen voor het eerst en is een vliegtuig het ultieme voertuig. Misschien in de volgende GTA een voertuig op het water aangezien de ultieme van de vorige al op het land en in de lucht waren. Hopelijk een één of andere supersnelle speedbootslagschiptitanicmoedervliegdekschippiratenboot. :D :lol: <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Skateboard
Surfplank
Rolstoel
Oud omaatje op een scootmobiel

:huh: Wat een rare ideeën over 'het ultieme voertuig' hebben jullie. We hebben het hier over een voertuig in de catagorie 'Hunter'. Dus iets wat echt speciaal is, wat je als beloning krijgt voor bijvoorbeeld het uitspelen van het spel. Niet over aparte voertuigen die je graag in de volgende GTA zou zien.

(ik zie het al voor me. Vind ik met veel pijn en moeite de 100ste hidden package in GTA VC, ik trek mijn politie-uniform aan, sprint naar de legerbasis, hoop een Hunter tegen te komen, en wat krijg ik? Jip-pie... Een oud omaatje op een scootmobiel... <_< :lol: )

Link to comment
Delen op andere websites

Skateboard
Surfplank
Rolstoel
Oud omaatje op een scootmobiel

:huh: Wat een rare ideeën over 'het ultieme voertuig' hebben jullie. We hebben het hier over een voertuig in de catagorie 'Hunter'. Dus iets wat echt speciaal is, wat je als beloning krijgt voor bijvoorbeeld het uitspelen van het spel. Niet over aparte voertuigen die je graag in de volgende GTA zou zien.

(ik zie het al voor me. Vind ik met veel pijn en moeite de 100ste hidden package in GTA VC, ik trek mijn politie-uniform aan, sprint naar de legerbasis, hoop een Hunter tegen te komen, en wat krijg ik? Jip-pie... Een oud omaatje op een scootmobiel... <_< :lol: )

hehe :D :lol: fijn...

eindelijk iemand die mijn onderwerpje begrijpt...

kmoet er idd niet aan denken dat je als ultiem voertuig een skateboard krijgt..., 100 speeluren voor een bord op wielen :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk áls dat gebeurt, in GTA2 kon je alleen in de lucht blijven door van een hoog gebouw te springen en granaten te gooien, in GTA3 ging het héél moeizaam met de dodo alleen, in GTA vc had je de skimmer en een verzameling heli's, in SA heb je een verzameling heli's en een collectie vliegtuigen, in de volgende GTA dús een verzameling vliegtuigen, een verzameling heli's, én een Ruimtevoertuig, om dan maar helemaal door te fantaseren, heb je in de GTA dááárna een verzameling heli's, een verzameling vliegtuigen, een verzameling Ruimtevoertuigen èn één Zeer speciaal geweldig voertuig, enzovoort. :lol: :lol: :lol: :D :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA4 futuristisch wordt. Netzo als GTA2.

Als ultieme beloning kan je dan een raket krijgen. Waarmee je naar meerder planeten kan gaan (de levels) die allemaal specifieke wezens hebben met allemaal eigen soort voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...