Koen729 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Nieuw idee: een onderzeeër. Reageren
Cenzy Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 SkateBord zou vet cool zijn Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 schoenen waarmee gebouwen omhoog kunt lopen Reageren
Bowies Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Een vliegende auto . En dan bedoel ik niet een helicopter, echt zoon vliegende auto, waarvan iedereen zegt dat we in de toekomst allemaal zo zouden rijden! Reageren
repsollenny Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 er zouden weer hele grote vliegtuigen moeten zijn groter dan de at 400 in gta sa en er zou weer luchthavenverkeer moeten zijn zoals in gta 3 in gta san andreas hebben ze dat er uitgelaten Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Ik hoop op een amfibievoertuig, die zowel door niet al te diepe meertjes als op het land kan rijden. Reageren
Koen729 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik hoop op een amfibievoertuig, die zowel door niet al te diepemeertjes als op het land kan rijden. Die is er al, in Vice City Stories Ik hoop op het moment op een Mech (gevechtsrobot). Reageren
maikel jonson Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 waarom niet een f-14 tomcat Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ja, een duikboot is het leukst denk ik. Of misschien Jetski. Lijkt allebei wel leuk. Maar de duikboot lijkt het leukst! Reageren
Maxjuh Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Uhm... Wat nieuwe autos... autos anno GTA 3 mogen weg! Wat er van mij part in mag: Een cruiseschip, een hovercraft (Niet dat lullige ding in SA) zo'n grote!! zoals deze! http://emetsoc.ecmwf.int/pics/hovercraft.jpg Verder.... een step, skeelers, skelter, VETTE helicopters (OPTYFFE MET DIE MAVERICK!) wat dikke scooters, motoren, wagens als de hele meuk er maar in zit Rockstar verras ons!! Reageren
Gino99 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Schoenen waarbij gas onder zit.Een soort Jetpack onder je schoenen Reageren
Kakaroth Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Ik denk dat R* er meer boten in doet, en dat je meer/makkelijker kan varen, zoals in Scarface. Verder denk ik niet dat er een "ultiem" Voertuig in komt, dat was ook niet zo in LCS en VCS.( en anders ben ik er nog niet achtergekomen welke ) Greetz, DarkMike Edit: Oeps@koen729 Bewerkt: 25 februari 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
Mesut Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Ik denk een fiets met een 4-wielaandrijving... Dat zou vet zijn als ze dat konden maken Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Een graafmachine waarmee je dus ook echt de grond kunt openbreken. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 misschien zij deze vliegtuigen wel kansmakers voor de nieuwe GTA wandt in san andreas was er al een harrier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.