Gunit-Soldier Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Deze lijkt me wel erg Reageren
Godfather Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ik hoop een duikboot, zo'n desert car waar ook race's mee worden gehouden. Of zo'n woestijnbuggy met zo'n zeil Reageren
Wijst Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Mij lijkt me een duikboot wel vet ! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 dat lijkt me wel gaaf vooral dat stukje uit James Bond Moonraker dat die space shuttle weg vliegt Reageren
woe88 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Surfplank Skateboard Duikboot Skilift dat lijkt me mans lkkr de bergen in richt je bazooka erop en de lift stort naar beneden Reageren
Sseb Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 dat lijkt me wel gaafvooral dat stukje uit James Bond Moonraker dat die space shuttle weg vliegt gast de space shutle zit daar aan vast om later afgeschoten te worden van het vliegtuig als test voor het vliegen en of landen. mij lijkt vet Tomcat (straal jager) F - 15 (nee geen F 16) dit keer echt goede personen vliegtuig goed gebaseert op boeing 747 - 400 of zo er moet gwoon wat gesleuteld worden aan vliegtuigen en maakt niet uit of de auto's weer geport worden en dan verbeterd maar de snelheiden en zo moeten allemaal realistischer worden Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 dat lijkt me wel gaafvooral dat stukje uit James Bond Moonraker dat die space shuttle weg vliegt gast de space shutle zit daar aan vast om later afgeschoten te worden van het vliegtuig als test voor het vliegen en of landen. mij lijkt vet Tomcat (straal jager) F - 15 (nee geen F 16) dit keer echt goede personen vliegtuig goed gebaseert op boeing 747 - 400 of zo er moet gwoon wat gesleuteld worden aan vliegtuigen en maakt niet uit of de auto's weer geport worden en dan verbeterd maar de snelheiden en zo moeten allemaal realistischer worden Weet ik.. Ik ben een echte ruimtevaart nerd. maar dan is dat stukje uit Moonraker James Bond nog wel leuk. Die gasten in de boeing worden verbrand Reageren
j-d Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 ik hoop op een duikboot en vliegdekschip of zo met een lynx, f18 of JSF er op aan auto's een spyker of zo, verder hoop ik alleen tot alles wat beter wordt Reageren
lamborghini2006 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 een bommen werper... een tijdmachine... magie voor teleporteren... Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik vind dat je wel veel fantasie hebt. volgens mij wil je dat de volgende GTA zich in de toekomst afspeelt. Ik wil de Splitz-ATV6 wel weer terugzien. maar het boeit me niet zoveel. als er maar meer dan 200 voertuigen in zitten Reageren
Caltson Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 ik zou gaan voor een multifunctioneel voertuig, maar een ander concept dan dat van die hovercraft, wat leuk zou zijn zou een groot vliegtuig zijn (airbus of boeing) waarin je zelf helemaal in kan lopen, kan uit schieten en grote afstanden op korte tijd mee kan afleggen indien de eilanden (eindelijk) wat verder uit elkaar zouden liggen. Reageren
ruttie Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 een jatpack of een soort kleine heli die overal doorheen kan Reageren
mister x 3 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) gewoonweg graafmachines en buldozers!! ALLES WEGRUIMEN!! TANK OP DE KANT!! HAHAHA of ... Bewerkt: 17 maart 2007 door mister x 3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.