Jump to content

Ultiem Voertuig

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoop op een chauffeur die in dit voertuig rijdt! Als ultieme voertuig! En dat als de chauffeur rijdt jij Drive-by's kunt doen! :schater:

• Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mister Fuji

10

• Da Phoenix

9

• Baffie

7

• overv161

7

Geplaatst:

Ik zou meer variatie in luchtvoertuigen willen zien :D.

Misschien meer passagiersjets ofzo? (Shamal)

Verder:

-Winkelkarretjes =)

-Step

-Jacht

- ...

Geplaatst:

Ik ben voor een duikboot met tropedo's, maar dan zouden ze in het midden van de kaart een groot meer maken (bv een meer zo groot als ls). Waar allemaal touristen zijn op de stranden en met plezier jachten en zo. Dan heb je iets om in te varen en op te schieten (je kunt ook in de zee varen maar daar is niemand)

Geplaatst:

Dit is mij lijstje

-Kart(circuit er bij natuurlijk ^_^ )

-Hummer(limo)

-MT Honda brommer( ik haal binnenkort er zelf een :Y )

-Veel meer soorten bussen( ik ben zelf 1 busspotter)

- Veel soorten vrachtwagen

- En minibikes 8)

Dat was het dan :cya::Y

Geplaatst:

iets van snowboards (als er sneeuw in het land ligt) of skateboards zou ultiem zijn, op SA rijd ik ook nog alleen maar op een BMX :bonk:

Geplaatst:
Ik denk een fiets met een 4-wielaandrijving... :ch:

Dat zou vet zijn als ze dat konden maken

dude, een 2 wieler met 4 wheel drive?? :bonk:

Geplaatst:

Zelf heb ik liever meer kleinere vervoersmiddelen zoals skates, skateboard, fietsen etc

Als ultieme vervoer middel? Doe dan maar een variant op de Ferrari Enzo en Lamborghini Diablo. :)

Geplaatst:
Zelf heb ik liever meer kleinere vervoersmiddelen zoals skates, skateboard, fietsen etc

Als ultieme vervoer middel? Doe dan maar een variant op de Ferrari Enzo en Lamborghini Diablo. :)

helemaal mee eens, sk8board of snowboard zou ultiem zijn! :eten:

Geplaatst: (bewerkt)

een handicapten stoel waarmee je zo automatisch kan rijden dat zou pas coool zijn ! :sigaar:

Bewerkt: door woetsha
Geplaatst:

Wel, uit de trailer af te leiden zal het waarschijnlijk de kabellift zijn... :bonk:

Nee, ik denk dat ze bewust het beste voertuig uit de trailer gelaten hebben.

Geplaatst:

Mijn Ultieme Voertuigen (of in iig welke ik er in wil zien):

Land:

onaangedreven voertuigen > Skateboard :eten: , Rolschoenen (ken je tog wel he), meer Fietsen (tandem), Step

toevoegingen bij voertuigen > Zijspan voor je motor :dans: , Zijwieltjes op een fiets (van een peuter jatten)

ultieme rampage stuff > Stoomwals op een construction site, zo'n enorme USA tientonner vrachtwagen :klap:

http://www.hankstruckpictures.com/pix/truc...ransport_kw.jpg

Water: Onderzeeboot :eten: (coole missie lijkt me), Jetski, Scuba-pak,

Lucht: Meer Straaljagers en Heli's, ipv alleen parachute ook die vliegpak dingen, Hangglider :dans: , Zweefvliegtuig

http://www.phoenix-fly.com/images/robi2_pieter1.jpg

Geplaatst:

het lijkt me ook idd. raar als die van R* een surfbord gaan make als voertuig maar daa zou tog wel best lache zijn...

ik vind een monstertruck (zoals in san andreas) echt wel zaaleg!!! of zo een pizzascooterke of rolstoel miss.? :engel:

jet pack, straaljager, jeeps zoals die van de sharks in gta:vcs, jet ski,..................

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...