Jump to content

Ultiem Voertuig

Recommended Posts

Geplaatst:
ja ik snowboarden en sk8tboarden

eerder over gehad, zijn er echt mensen die als ultieme en meest speciale voertuig een snowboard, skateboard of winkelwagentje willen? Ze zijn wel leuk :puh:, dat niet, maar het zijn geen ultiemen...

Xie inderdaad wel wat zitten in een ruimtevoertuig, maar dan alleen richting de maan hoor, niet richting tientallen planeten en sterrenstelsels. Maar vet watervoertuig zou ook leuk zijn, slagschip of zo. Ook zie ik (als het naar mijn idee in Europa gaat afspelen) grote cruiseschepen (bij de Franse riveira) waar je op kunt, maar das niet echt een ultiem voertuig

Ik houd het dus op een raket of zo, of een slagschip

• Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mister Fuji

10

• Da Phoenix

9

• Baffie

7

• overv161

7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben zoals als al eerder in dit topic genoemd niet echt fantasierijk. Maar, ik weet nou toch wel wat leuks voor in de nieuwe gta. Ik zou de X-43A toch wel in de nieuwe gta willen zien. Hij heeft het snelheidsrecord op zijn naam staan.

Hier heb ik er een stukje van:

Op dinsdag 16 november 2004 vloog de X-43A Scramjet van de NASA met een recordsnelheid van Mach 9,8. Wanneer Mach1 gelijk is aan 340,29 m/s, komt dat neer op 12.000 km per uur

Bron: Avianet.nl

X-43HYPERX_5.jpg

Bewerkt: door Pete-R
Geplaatst:
Ik ben zoals als al eerder in dit topic genoemd niet echt fantasierijk. Maar, ik weet nou toch wel wat leuks voor in de nieuwe gta. Ik zou de X-43A toch wel in de nieuwe gta willen zien. Hij heeft het snelheidsrecord op zijn naam staan.

Hier heb ik er een stukje van:

Op dinsdag 16 november 2004 vloog de X-43A Scramjet van de NASA met een recordsnelheid van Mach 9,8. Wanneer Mach1 gelijk is aan 340,29 m/s, komt dat neer op 12.000 km per uur

Bron: Avianet.nl

X-43HYPERX_5.jpg

mmm...., klinkt aanlokkelijk B)

Geplaatst:

en denk je dat die erin komt? nou nee de hydra op zich was al een kunst dat ze die er in hadden gezet dan zouden ze een contract met Nasa moeten sluiten?

nee geef mij maar een JSF of een Apache

en denk je dat die erin komt? nou nee de hydra op zich was al een kunst dat ze die er in hadden gezet dan zouden ze een contract met Nasa moeten sluiten?

nee geef mij maar een JSF of een Apache

denken niet, maar dromen mag toch?

EDIT: Nou ja, krijg ineens een geniaal idee. Ik denk dat het volgende ultieme voertuig een UFO wordt. Misschien een beetje vreemd, maar wel lekker...

Bewerkt: door Mister Fuji

Een paard kan je lekker springen enzo. Een ufo is ook wel vet of een klein Fiatje maar dat is niet echt een ultiem voertuig :puh:

Bewerkt: door bigG
Geplaatst:

ik vind een hovercraft wel wat. maar niet echt ultiem

als ultiem vind ik die X-43A Scramjet wel wat. en als landingsa plaatst dus een vliegdek schip. dus op de lucht en op zee:P

en die scramjet kun je dan bijv. een bonusspel doen ofzo. een recordpoging van dat ene punt naar dat andere punt te vliegen (wel een hele lange afstand dan he.

echt gewoon door de lucht sjooven en dan zegmaar de snelheid gewoon voelen. dat had zou vet zijn

Geplaatst:
:puh: o ik wil graag een vete getunde bak die heeeeeel snel gaat en een vet geluid heeft en een super groot vliegtuig en met ultrasneleid da die heeeeeeeeell hard gaat en da ge dan heeel goed daar mee kunt stunten enzzzz....
Geplaatst:
een paard kan je lekker springen enzo. een ufo is ook wel vet of een klein fiatje maar dat is nie egt een ultiem voertuig :puh:

paarden zullen er nooit inkomen, net als kinderen: dat vind Rockstar (begrijpelijk) zielig, want die zou je dan ook kunnen doden en als er iets weerloos is dan zijn het wel kinderen en dieren. Zegt Rockstar. Logischerwijs.

Geplaatst:

Dieren kan je wel dood knallen... VOGELS :puh: niet echt dood ze spatten uit elkaar als een kleiduif :puh: maar kinderen die lekker aan het knikkeren zijn laa tje dan leven maar als je dan vna die klote kinderen ziet met pokyklootmon kaartjes ...Gelijk helemaal naar de klote schieten :puh:(naah komt er voor 100% neit in) en dan zullen weinigm het kopen,,

Ultime voertuig.:.:Trike,Auto,s die je kan ombouwen tot tanks,(zoals je by gta 2 kon autos met guns laten voorzien)(, en mynen) maar dan ook helemaal kunnen bepanseren, en een een zeepaard die als je er op ga rijden een gratis lucht helmkrijgt*( L O L ) :):):)

Geplaatst:

Ik heb in de krant gelezen dat de Russen een voertuig uitbrengen dat nog lomper en asocialer wordt dan de Hummer. Kost $ 120.000, dan ben je volledig beveiligd tegen kogels uit een AK47, als je het ook nog tegen raketaanvallen ( :o :o :o ) wilde beveiligen moest je nog wel "eventjes" $ 100.000 extra bijbetalen. Heb zosnel geen foto bijdehand, maar lijkt mij wel een voertuig die tot de categorie Ultiem, zeldzaam en als een complete verassing kan worden gezien.

Geplaatst:

Dat zou leuk zijn, ik ga ff zoeken naar zo'n auto, owja een kogelvrij auto is erg zwaar dus dan gaat die niet snel in het spel als je het net als in het echt wil hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...