Jump to content

[REL]Awake till tomorrow


.:TOM:.

Recommended Posts

Beste medeforummers,

Hierbij release ik "Awake till tomorow", wat een mission mod (modificatie) is voor GTA SA. De missie heeft niet echt een serieuse inhoud maar is eerder een losstaand verhaal met vooral grappige gebeurtenissen. Kortom draait de missie rond : Alcohol, wiet, urineren, .. Er is natuurlijk ook een kleine schietscene voorzien voor wat afwisseling. Er zitten hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes in maar echte bugs niet behalve; soms kan je niet meer draaien met de auto, druk escape en terug naar het spel en dat is het. Er is wel veel tijd besteed aan details (veel, niet zoveel) zoals de tijd die meegaat met het verhaal, de kleren, etc.. Ook als CJ dronken wordt beinvloedt dat het rijgedrag en het zicht. Tijd voor screenshots :

84682143mc7.jpg

43705714ej9.jpg

33934038te2.jpg

17938073rg1.jpg

Credits:

- Apple-Mac (testing, verzinner naam)

- MartyCeha (testing)

- Dutchy3010 (hulp)

- Tjerk (overleg, wijze kerel)

- Mijn vrienden (ideeën)

Tom :cya:

Note: De download zal zo vlug als mogelijk beschikbaar zijn in de downloaddatabase indien toegelaten. Ik heb de MPACK manier niet gebruikt omdat ik hoor van verschillende mensen dat de text hier veel bij verdwijnt of niet verschijnt. Je kan nog altijd zelf die manier toepassen.

_REL_ATT.rar

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

Note: De download zal zo vlug als mogelijk beschikbaar zijn in de downloaddatabase hier indien toegelaten. Ik heb de MPACK manier niet gebruikt omdat ik hoor van verschillende mensen dat de text hier veel bij verdwijnt of niet verschijnt. Je kan nog altijd zelf die manier toepassen.

Dat is je reinste onzin... :7

Origineel, zal hem binnenkort eens spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Note: De download zal zo vlug als mogelijk beschikbaar zijn in de downloaddatabase hier indien toegelaten. Ik heb de MPACK manier niet gebruikt omdat ik hoor van verschillende mensen dat de text hier veel bij verdwijnt of niet verschijnt. Je kan nog altijd zelf die manier toepassen.

Dat is je reinste onzin... :7

Origineel, zal hem binnenkort eens spelen. :)

Ik vraag me ook af hoe ik hier zelf de "MPACK Manier" op kan toepassen? Uitleg?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik :puh: Maar het is gewoon vreseljik vervelend, ben je daar een paar dagen mij bezig en posten er maar 4 mensen op 2 weken ongeveer. Eerst eten.. TJERKIEBOY

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat er geen reacties komen moet het topic maar meteen weer opslot. Dat er geen reacties komen betekend nog niet dat het niet mooi/leuk is ^_^

Precies, mischien komen later ook nog reacties. en je weet het hè... geduld is een schone zaak ^_^

Edit:

En om te zorgen dat iedereen deze missie gaat downloaden maak straks anders nog wel even een dijk van een comentaar ;)

Bewerkt: door tjerk
Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik :puh: Maar het is gewoon vreseljik vervelend, ben je daar een paar dagen mij bezig en posten er maar 4 mensen op 2 weken ongeveer. Eerst eten.. TJERKIEBOY

Tom :cya:

Twee weken? Het topic bestaat pas sinds 1 maart, dus 4 dagen. :7 En als je de MPACK goed gebruikt, heb je geen last van die texten...

Opmerkingen vooraf:

  • Een redelijk originele missie, ook leuk gemaakt.
  • Humoristisch!
  • Erg leuke missie om te spelen.

Wat verbeter punten:

  • Zoveel verschillende mappen en rar bestanden in het download bestand: plaats alleen de readme, main.scm en american.gxt erin (of als je met external scripts werkt, ook script.img).
  • Bij het begin van de cutscene, vallen de mannetjes naar beneden, dus je moet langer faden, of de codes beter plaatsen.
  • Je moet heel de cutscene afkijken, eigenlijk moet je zorgen dat als je op een toets drukt, de cutscene stopt... Minder irritant als je de missie vaker wilt doen.
  • Het in de auto stappen van dat mannetje gaat niet zo soepel net na die cutscene.
  • Je kunt beter gewone icons gebruiken, dus van die gele vierkantjes, want die verschillende icons zijn vrij irritant.
  • Soms krijg je ook een fade wat niet nodig is, zoals bijvoorbeeld wanneer je in de auto stapt (dan krijg je fade en daarna dat nummer in beeld, dat is natuurlijk niet nodig, die fade kan je beter gewoon weglaten.
  • Waarom begin je in die auto eigenlijk? Als je die auto zo belangrijk vind, kan je beter een lus maken met als je uitstapt, er een marker op die auto komt. Als hij niet belangrijk is, waarom begin je dan pas als je in die auto zit, en niet gewoon als je weer terug spawnt in Grove Street, of als je in die bar komt?
  • De fade als je de 100 haalt, duurt te lang. En niet alleen dan.
  • Het springt ineens over van 3 naar 1 ster, nadat je je behoeften hebt gedaan en gaat rijden?
  • Een érg klein geel vierkantje...
  • Misschien die politieagenten afmaken met een pistool ipv vlammenwerper? Dan wordt het bewegende beeld mega irritant en komt beter tot zijn recht...
  • Als je mission passed hebt (mission failed heb ik niet geprobeerd), stopt het draaien van het beeld, maar ben je wel nog steeds een clown. Dat klopt geloof ik niet helemaal, omdat je een clown bent omdat je dronken bent... :puh:

Nogmaals; ik heb genoten bij het spelen van de missie, het was best komisch. Er zijn echter wel verbeter punten, die ik hierboven heb gezet, maar niets is perfect... KUTGW! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de missies met plezier gespeeld, vooral dat die clown over die politie wagen heen pist is grappig. Het maak niet uit eigelijk of je een MPACK maakt of niet, je moet gewoon altijd back ups maken van je bestanden. Ik zelf heb een back up van me hele GTA San Andreas map, bij sommige missies doet de text het inderdaad niet met MPACK. Bij de missie van Dutchy3010 en PatrickW doet de text het wel met MPACK.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Dutchy :

Weet ik, de bedoeling was eigenlijk vooral voor eens een afwisseliende missie te maken.

Had je ook wel door dat het eens iets anders is ?

@ Henk :

Ik zal er nog eens naar kijken, ik had gelezen dat het aan de spaties ligt..

@ Tjerk :

:puh: Wij praten genoeg op msn, je wist het ook al langer dan..

@ Iedereen :puh:

Ik moet toegeven dat ik dat zei voor wat aandacht te trekken :puh:

Maar ook deels om de echte reden.

Tom :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Dutchy :

Weet ik, de bedoeling was eigenlijk vooral voor eens een afwisseliende missie te maken.

Had je ook wel door dat het eens iets anders is ?

Deze opmerking begrijp ik niet helemaal. Je wilt een missie maken, maar streeft niet naar perfectie? Je wilt een missie maken, maar wilt niet alles zo goed mogelijk scripten? Of wil je soms alleen maar complimentjes krijgen, en geen (positieve) kritiek?

Als dat zo is, moet je geen gebruik maken van een showroom, naar mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

:puh: Ik bedoel dat ik gewoon eens een afwisselende missie wou maken, vergeleken met al die serieuse normale missies van GTA, dit is een fun missie. En kritiek stel ik wel op prijs hoor ;]

Tom :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...