DenkaanHenk Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Ga je nog meer van deze missies maken .:TOM:.? Ik ben er namelijk erg over te spreken. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ja hoor, je moet alleen wat ideeën geven Tom Reageren
Marienus Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Klink leuk, ga ik morgen testen. Ga slapen, ben te moe van het wedstrijdzwemmen ;-) ik post dan nog wel een comment Reageren
caion Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 lijkt me leuk joh ik zal het binnenkort is gaan bekijken en me mening en de bugs is noteren , of als die al genoteerd zijn Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Heeft nog iemand een backup van deze mod, ik ben de originele files kwijt. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Heeft nog iemand een backup van deze mod, ik ben de originele files kwijt. Ik jammergenoeg niet. Ik wil deze mod namenlijk erg graag spelen. Het heeft gewoon zo´n hoog Postal gehalte. Reageren
da pman Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 ik speel graag de MPACK manier,kan iemand dus deze missie in de MPACK vorm geven om te downloaden? grtz DA PMAN Reageren
Exoit Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Zeker wel mooi gemaakt hoor! Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Het schijnt dat de download link niet meer werkte? Dus hier is de heruploade versie van de missie. Misschien dat ik hem binnenkort eens bekijk op bugs en wat verbeter. http://www.fileshost.com/en/file/76095/-REL-ATT-zip.html Tom Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Het schijnt dat de download link niet meer werkte? Dus hier is de heruploade versie van de missie. Misschien dat ik hem binnenkort eens bekijk op bugs en wat verbeter. http://www.fileshost.com/en/file/76095/-REL-ATT-zip.html Tom Het werkt! Een erg leuke missie .:Tom:.! Het begin was redelijk saai maar het werd wel erg leuk als je dronken word. Ik heb een tijdje vast gezeten met de 3 sterren wanted level nadat je tegen de FBI truck aangepist hebt. (opgelost door te cheaten) Wat ik erg vreemd vond was het moment nadat je de wiet plantage afgefikt had. Er stond namenlijk dat alle agenten stoned waren, maar vervolgens krijg je wel gewoon een wanted level door een gewone sgent als hij je met een vlammewerper ziet spelen. Maar voor de rest een erg leuke missie. Reageren
dutchgod Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb de missie ook net gespeeld. Hij is niet al te moeilijk, er zitten wel wat bugs in zoals dat lied waneer je een missie heb gehaald hoor ik wel een paar keer in de missie. Er zit niet echt een verhaal in, maar dat maakt hem ook wel weer grappig..vooral de politie die stoned is Ik zou het leuk vinden als er nog meer van zulke missies zouden komen KUTGW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.