Jump to content

[REL]Awake till tomorrow

Recommended Posts

Geplaatst:

Klink leuk, ga ik morgen testen.

Ga slapen, ben te moe van het wedstrijdzwemmen ;-) ik post dan nog wel een comment

• 2 weken later...
Geplaatst:

lijkt me leuk joh :D ik zal het binnenkort is gaan bekijken en me mening en de bugs is noteren , of als die al genoteerd zijn :puh:

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Heeft nog iemand een backup van deze mod, ik ben de originele files kwijt.

Ik jammergenoeg niet. Ik wil deze mod namenlijk erg graag spelen. Het heeft gewoon zo´n hoog Postal gehalte. :puh:

• 5 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Het schijnt dat de download link niet meer werkte? :N

Dus hier is de heruploade versie van de missie. Misschien

dat ik hem binnenkort eens bekijk op bugs en wat verbeter.

http://www.fileshost.com/en/file/76095/-REL-ATT-zip.html

:sigaar: Tom

Het werkt! :dans:

Een erg leuke missie .:Tom:.! :tu: Het begin was redelijk saai maar het werd wel erg leuk als je dronken word. Ik heb een tijdje vast gezeten met de 3 sterren wanted level nadat je tegen de FBI truck aangepist hebt. (opgelost door te cheaten) Wat ik erg vreemd vond was het moment nadat je de wiet plantage afgefikt had. Er stond namenlijk dat alle agenten stoned waren, maar vervolgens krijg je wel gewoon een wanted level door een gewone sgent als hij je met een vlammewerper ziet spelen. Maar voor de rest een erg leuke missie. :Y

Geplaatst:

Ik heb de missie ook net gespeeld.

Hij is niet al te moeilijk, er zitten wel wat bugs in zoals dat lied waneer je een missie heb gehaald hoor ik wel een paar keer in de missie. :Y

Er zit niet echt een verhaal in, maar dat maakt hem ook wel weer grappig..vooral de politie die stoned is :schater:

Ik zou het leuk vinden als er nog meer van zulke missies zouden komen KUTGW :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...