EXIT Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 OUD: (foto komt van internet, was wel iets anders maar zo zag mijn behuizing er uit) NIEUW: behuizing is van men oude HP pavilion 711.nl (inhoud is vernieuwd ) rate pleas
game~skater Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 hij is vet! 9/10, hoe kom je eraan..?
EXIT Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 hoe kom ik er aan? we hadden de Hp pavilion 711.nl in 2001 gekocht via het pc-privie project, een paar weken geleden hebben mijn ouders een andere pc gekocht waardoor ik de oude kreeg omdat die te traag was, toen ben ik naar de winkel gegaan om ram-geheugen en een nieuwe video kaart te kopen en zo ben ik er aan gekomen maar toen was ik de grijs/blauwe kleur beu waardoor ik mijn kast uit elkaar heb gehaald ben begonnen met scheuren en overgespoten in zwart/rood
DJRobin Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ziet er wel vet uit! Ikga dit misschien ook met mijn pc doen, iemand tips? Rate:9/10
RonaldVC Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 ===>Hier<=== staat precies hetzelfde topic, laten we daar verder gaan..
Recommended Posts