Jump to content

Even heel snel een vraagje


Tieess

Recommended Posts

Door F1 in te drukken start je de 30 seconden replay, met F2 sla je hem op en met F3 laat je de laatst opgeslagen replay weer zien. Veel plezier verder nog in Vice City!

Oké, thanks, en als ik ze met f2 op sla, kan ik ze dan alleen met f3 terug zien? Of ook nog ergens anders ofzo, zonder dat ik op dat moment Vice city speel?

Je hebt me vraag al genoeg beantwoord, maar nu ik weet dat je ze ook op kon slaan, vroeg ik dit ook maar meteen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel je replays opnemen met Fraps, daarna kan je de filmpjes ook gewoon op je computer of ergens anders op bekijken.

Een gratis en legale versie van Fraps kan je vinden in onze Download Database. Hier vind je een versie waarmee je onbeperkt kan opnemen, maar zonder geluid. Hier vind je een versie waarmee je 30 seconden (?) kan opnemen, met geluid.

Als je Fraps gebruikt neem je wel niet op met de standaard F2 van Vice City, maar met een knop die je zelf kan bepalen. Standaard is dit F9.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet direct een verschil, maar er zijn wel een paar argumenten: Op de PC heb je mogelijkheid tot modden. Hiermee kun je auto's veranderen, missies maken (redelijk moeilijk, maar zijn wel te downloaden) en natuurlijk multiplayer. Hiermee kun je via een download met andere mensen over het internet in GTA: Vice City rondrijden, wedstrijdjes houden, racen en dergelijke. Voor de PS2 is er ook een pluspunt, de auto-aim. Hiermee kan je snel mensen doden, doordat je ze gauw in het vizier hebt. Nadeel is wel dat je hier niet mee kunt modden, wat vaak een uitdaging is. Aangezien de mogelijkheden beperkter zijn dan GTA: San Andreas en je (vind ik) de storyline snel hebt uitgespeeld zullen mensen sneller zeggen dat het saaier is/wordt, kun je dan toch een nieuwe missie (of een complete mission-pack!) downloaden, wat voor een nieuwe uitdaging zorgt.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ze vallen niet buiten Vice City te bekijken, omdat dit bestand waarin de replay wordt opgeslagen een andere extensie heeft en daardoor alleen in Vice City te bekijken is.

In welke extensie en waar dan? Want dan kan je de extensie misschien converten.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet direct een verschil, maar er zijn wel een paar argumenten: Op de PC heb je mogelijkheid tot modden. Hiermee kun je auto's veranderen, missies maken (redelijk moeilijk, maar zijn wel te downloaden) en natuurlijk multiplayer. Hiermee kun je via een download met andere mensen over het internet in GTA: Vice City rondrijden, wedstrijdjes houden, racen en dergelijke. Voor de PS2 is er ook een pluspunt, de auto-aim. Hiermee kan je snel mensen doden, doordat je ze gauw in het vizier hebt. Nadeel is wel dat je hier niet mee kunt modden, wat vaak een uitdaging is. Aangezien de mogelijkheden beperkter zijn dan GTA: San Andreas en je (vind ik) de storyline snel hebt uitgespeeld zullen mensen sneller zeggen dat het saaier is/wordt, kun je dan toch een nieuwe missie (of een complete mission-pack!) downloaden, wat voor een nieuwe uitdaging zorgt.

Ik heb Vice city voor de pc en ik wil al heel lang weten hoe je missies maakt

kun je me dat vertellen.....?

Alvast bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vice city voor de pc en ik wil al heel lang weten hoe je missies maakt. kun je me dat vertellen.....?
Dat is behoorlijk moeilijk, en ik ken ook maar pas de basisbegrippen (van GTA San Andreas). Je zou een aantal tuts (tutorials) kunnen volgen. Op dit forum ben ik er nog geen tegengekomen (men houdt zich meer bezig met GTA San Andreas SCM Modding). Je zou voor Vice City op Google naar tutorials kunnen zoeken. Nogmaals, Vice City is anders en minder populair dan GTA San Andreas, en over Vice City is dus minder info te vinden.

Er is wel een missionpack te downloaden, GTA Long Night. Hierin zullen dus ook nieuwe missies te spelen zijn. Meer info vind je door op de link te klikken.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...