masterlol Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt om een sketchup model via gmax en txd gedoe in gta te krijgen??? Ik heb het model goed en al mijn textures staan in dezelfde map met de 3ds file in bmp extensies Of zou ik de map naar iemand toe sturen zodat hij er een dff en txd bestand van kan maken Reageren
Black Force Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 kort uitgelegt gaat het zo: Ten eerste, als je jou model afgemaakt hebt in sketch up, kun je het model gaan exporteren naar het formaat .3ds. Dit formaat kan GMAX of 3DS max dan weer lezen zodat jou model geopend kan worden. Vervolgens kun je door middel van KAM'S script voor GMAX of 3DS max je model gaan exporteren naar DFF en COL. Let erop dat de KAM's script voor GMAX en voor 3DS max niet hetzelfde zijn. Als je dit hebt gedaan moet je nog de TXD maken, dit is het gemakelijkste van allemaal, alleen moet je erop letten dat de namen hetzelfde zijn en dat alle textures in de TXD gecompressed zijn. Alles wat ik hierboven kort heb uitgelecht, word in deze tutorial van Wazuup heel uitgebreid uitgelegt. Hier de link naar het topic van de tutorial: klik. Je kan in het vervolg ook eerst de master tutorial list raadplegen, voordat je een topic gaat openen, misschien kun je er dan meteen al uitkomen. Nog veel succes verder, en als je nog vragen hebt dan horen we het wel. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.