Jump to content

PS3-Versie GTA zwakker dan XBOX


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Weet iemand in welke resolutie GTA IV komt voor de Ps3? Ik wil graag een PS3 en een nieuwe tv gaan kopen maar ik twijfel tussen 780p en 1080p. Ik weet dat de meeste spellen nog niet optimaal gebruik maken van de mogelijkheden die de PS3 heeft, maar doet GTAIV dit wel?

Kortom: loont het om een 1080p tv te kopen boven een 780p tv voor het uiterlijk van dit spel??

Bewerkt: door hidioso13
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    7

  • mastala

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    4

het spel wordt voor beide consoles gemaakt in 720p (1280x720) en voor de X360 wordt hij daarna upscaled naar 1080p, voor de PS3 weet ik het niet maar hij wordt gewoon gemaakt op 720p voor beide.

Zoals ik het nu zie loont het NIET om een 1080p tv te kopen. Als je er later wel een wilt kan dat altijd en zijn ze veelal goedkoper dus vooral wachten met 1080p is mijn advies.

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Link to comment
Delen op andere websites

het spel wordt voor beide consoles gemaakt in 720p (1280x720) en voor de X360 wordt hij daarna upscaled naar 1080p, voor de PS3 weet ik het niet maar hij wordt gewoon gemaakt op 720p voor beide.

Zoals ik het nu zie loont het NIET om een 1080p tv te kopen. Als je er later wel een wilt kan dat altijd en zijn ze veelal goedkoper dus vooral wachten met 1080p is mijn advies.

Thanks roadrunner dat scheelt weer €'s!!

Link to comment
Delen op andere websites

het spel wordt voor beide consoles gemaakt in 720p (1280x720) en voor de X360 wordt hij daarna upscaled naar 1080p, voor de PS3 weet ik het niet maar hij wordt gewoon gemaakt op 720p voor beide.

Zoals ik het nu zie loont het NIET om een 1080p tv te kopen. Als je er later wel een wilt kan dat altijd en zijn ze veelal goedkoper dus vooral wachten met 1080p is mijn advies.

480,720,1080i is allemaal HD Ready. 1080P = full HD.

Aan full hd heb je niet veel alleen als je dikke HD films wilt kijken.

Koop gewoon een leuke lcd tv en de kans is groot dat hij hd ready is. Kijk wel of er een HDMI uitgang op zit. (als je xbox een hdmi uitgang heeft).

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 heeft zonnige toekomst volgens Pachter

Michael Pachter heeft zich al vele malen uitgelaten over de games industrie. Volgens de laatste voorspellingen van Wedbush Morgans analyst gaat Sony Computer Entertainments PlayStation 3 een bijzonder rooskleurig jaar tegemoet. Zowel in Europa en Amerika als in Japan zou er niets dan succes in het verschiet liggen voor de console.

In Amerika zal de strijd met de Xbox 360 bijzonder spannend blijven, maar door een kleine groei elke maand zal de PlayStation aan het eind van 2008 als winnaar uit de bus komen. In Europa zal Sony 20 tot 40% meer next-gen consoles verkopen dan Microsoft. Het beste 'nieuws' heeft Pachter voor Sony Computer Entertainment Japan. Dit jaar zal namelijk het laatste levensjaar zijn voor de Japanse Xbox. Het einde zal veroorzaakt worden door het succes van de PS3.

Wie is er nu het zwakst ? lol :cya:

Bewerkt: door nationalist
Link to comment
Delen op andere websites

PS3 heeft zonnige toekomst volgens Pachter

Michael Pachter heeft zich al vele malen uitgelaten over de games industrie. Volgens de laatste voorspellingen van Wedbush Morgans analyst gaat Sony Computer Entertainments PlayStation 3 een bijzonder rooskleurig jaar tegemoet. Zowel in Europa en Amerika als in Japan zou er niets dan succes in het verschiet liggen voor de console.

In Amerika zal de strijd met de Xbox 360 bijzonder spannend blijven, maar door een kleine groei elke maand zal de PlayStation aan het eind van 2008 als winnaar uit de bus komen. In Europa zal Sony 20 tot 40% meer next-gen consoles verkopen dan Microsoft. Het beste 'nieuws' heeft Pachter voor Sony Computer Entertainment Japan. Dit jaar zal namelijk het laatste levensjaar zijn voor de Japanse Xbox. Het einde zal veroorzaakt worden door het succes van de PS3.

Wie is er nu het zwakst ? lol :cya:

1) Wat heeft het met GTA IV te maken?

2) Het gaat hier niet welke console het zwakste is maar welke gameversie en die zullen identiek zijn.

3) Als iets beter verkoopt wil het niet zeggen dat iets het zwakste is want anders zou de Wii het sterkste zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een console ook kopen op wat je er mee wilt

en welke games je wilt spelen..

als je bijvoorbeeld helemaal gek bent van metalgearsolid dan koop je een ps3 eerder

ben je gek op halo bijvoorbeeld dan zal je ook eerder een xbox kopen

verder lekker belangrijk allemaal.. je kan vergelijken als het spel uit is :tu::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

1.ik heb zelf een ps3 en ik heb gehoord dat ps3 warmere kleuren heeft maar wat betekent dat??

2.en weet iemand misschien al wat de ps3 extra krijgt

3.en ik heb nog een vraag kan je over auto's heen springen?

4.bij ratchet en clank tools of destruction kan je allemaal leuke minigames spelen met de sixaxis controle kan dat ook bij gta iv?

dat is egt ras !

ik hoop echt dat ps3 beter is want ik heb speciaal voor gta iv ps3 gekocht en ik zou echt genaaid zijn als de xbox beter is (ik heb hem ook voro assassin's creed gehaald maar dat is een waardeloos spel)

Bewerkt: door samin00
Link to comment
Delen op andere websites

ps3 zal waarschijnelijk iets beter worden qua graphics.

maar echt een voorkeur heb ik niet en ik wil xbox360 niet beledigen

oeps ik heb het toch gezegd :$ .

gtaIV zal op bijna alle vlakken goed worden.

het belangrijkste voor mij is dat de gameplay goed is.

en dan zien dat de graphics meevallen :bier: .

Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven vind ik dan weer echt te fanboy achtig, jammer hoor. Als iemand een Xbox 360 beter vind dan een ps3, dan moet hij of zei dat zelf weten, en moet je er geen eewige discussie van maken. [de post waar ik het over had is verwijderd :), dit even gemeld om misverstanden te voorkomen ;) )

Opzich vind ik het wel tof dat de ps3 warmere kleuren heeft, alleen zo heel zou dit ook weer niet uitmaken. Ik ga zeker met een vriend die een Xbox 360 heeft en ook GTA IV gaat kopen, beide versies vergelijken. Dit door middel van pip, ook wel picture in picture genoemt, dus op 1 HDTV.

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

PS3 en de xbox 360 versie zullen waarschijnlijk zo goed als mogelijk identiek zijn. Er zullen dus geen grote verschillen zitten tussen de 2 versies.

@ hieronder :puh:

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

De onlangse previews vonden de x360 toch ietsje beter dan de ps3 versie. Nu ja ze zeggen dat het wel gelijk gaat worden. Ook krijg je als 360 bezitter extra content (als je ervoor wilt betalen tenminsten) en met een ps3 niet. Persoonlijk denk ik dat de 360 versie ieetsje mooier gaat zijn, maar de ps3 versie een betere online functie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...